Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, September 12, 2015

"تکمیل کے لئے"

منجانب فکرستان:جوڑے کا جواب،غوروفکرکیلئے
 جزیشن گیپ کی حقیقت دواور دو چار جیسی نہیں۔۔۔ورنہ ایک چوبیس سالہ خوبرو جوان لڑکی چوراسی سالہ بوڑھے شخص کو بھرپُورقِسم کی عشقیہ شاعری والے لو لیٹر کبھی نہ لکھتی اور نہ ہی چوراسی سالہ بوڑھے شخص سے شادی کرتی۔۔۔تصاویر میں دُلہن کی خُوشی دیدنی ہے ۔۔ 
یہذِکرخیر ہو رہا ہے روس کے لیجنڈ اداکار جناب آئیوان کی شادی کا ۔۔
تاہم نوبیاہتا جوڑے کو روس کی میڈیا کی تنقید کا سامنا کر نا پڑا،جسکے جواب میں جوڑے نے میڈیا والوں کو یہ جواب دیا کہ"ان کا رشتہ تو جنت میں ہی طے پا گیا تھا۔ہم  تو بس اُسی رشتے کی تکمیل کے سلسلے میں دنیا میں آئے ہیں،اور یہ بھی کہ ہم اولاد کی خُواہش رکھتے ہیں"۔
شادی کی تصاویر اور تفصیل کے لئے لنک پر جائیں اور مُجھے اجازت دیں۔۔
http://hotmodelphotos.com/84-year-old-russian-actor-marries-his-24-year-old-fiancee-and-plan-on-starting-a-family/
نوٹ:پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اختلاف / اتفاق کرنا آپ کا حق ہے
          {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }