Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, September 11, 2015

"فلسفی کا اعتراف "

منجانب فکرستان:غوروفکرکیلئے
 کل 10ستمبر کوخُودکشیوں کی روک تھام کا عالمی دن  منایا گیا ، اور آج پانچ افراد کی خُودکشی کی خبر پڑھنے کو ملی۔۔۔
 ایک شخص مشہورفلسفی ول ڈیورانٹ کے قریب آیا اور کہا میں خودکشی کرنے والاہوں۔۔تاہم اگرآپ نے زندگی کیلئے معقول دلیل دی، تو اس اقدام سے باز رہوں گا ۔۔
ول ڈیورانٹ کو ایسے خطوط  ملتے رہتے تھے کہ جِن میں خودکشی کرلینےکی خواہش یا دہمکی ہوتی، ایک سال تو ایسے خطوط کی تعداد 284 ہوگئی جنہوں نے حساس فلسفی  کو  ہلاکر رکھ دیا  ،(جیسے تین سالہ ایلان کی تصویر نے یورپ کو ہلاکر رکھ دیا )۔۔فلسفی کے دل میں  یہ خیال پیدا ہُوا کہ اس بارے میں کیوں نہ دُنیا کے Genius لوگوں سے رابطہ کروں اور اُن کی رائے معلوم کروں، چُنانچہ اُنہوں نے 100 افرادکو خُطوط لکھے۔۔
 تاہم اُنہوں نے اس بات کا اعتراف کیا کہ خودکشی کیوں؟؟ کا وہ جواب نہیں دے سکتے ہیں اُنکا کہنا ہے کہ " جب سے میرا مذہب پر اعتقاد ختم ہُوا ہے میں اس مسئلے پر گہری سوچ بچار کرتا رہا ہوں اور اس دوران مجھ پر نااُمیدی کی وہی کیفیت طاری ہوتی ہے جس کا اظہار فرانسیسی اور جرمن وجودیوں نے بھی کیا ہے"۔۔۔۔
( گویااس بات کااعتراف ہے کہ زندگی میں معنی صرف مذہب سے ہی ہے)۔۔
یعنی عقیدہ،یعنی یقین 
"On the meaning of life"سے ماخوذ 
نوٹ:پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اختلاف / اتفاق کرنا آپ کا حق ہے
          {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }