Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, November 24, 2014

" رب کی باتیں رب ہی جانے "

منجانب فکرستان 
واہ میرے مولا خوب دُنیابنائی ہے مردوعورت بنایا مرد کو زیادہ طاقت عورت کو ہمت زیادہ دی ۔اس کے علاوہ اچّھی کہلانے والی صفات  بھی تناسبی اعتبار سے مرد کے مقابلے عورت میں زیادہ رکھی ہے،(یہ نتیجہ اخذ ہے آئے دن ہونے والی سائنسی تحقیقات سے )۔۔
 مرد طاقت کے بل پر جو کرسکتا ہے، عورت بھی ہمت کے بل پر وہ کرسکتی ہے۔۔تاہم عورت بچّے پیدا کرتی ہے مرد ایسا نہیں کرسکتا ہے۔۔۔
ایثار کا جذبہ مرد کی نسبت عورت میں زیادہ ہے،محبت کا جذبہ بھی مرد کے مقابلے میں عورت میں زیادہ ہے یہی حال صبر کے جذبے کا ہے۔۔۔غرض کہ اچّھے صفاتی جذبات کا نسبتی تناسب مرد کے مقابلے میں عورت میں زیادہ ہے ۔۔ مرد کے باپتا کے جذبے کے مقابلے میں عورت میں مامتا کا جذبہ کہیں زیادہ ہے۔۔۔ 
اوپر جس عورت کی تصویر دی گئی ہے وہ اٹلی کی پہلی ایسی با ہمت عورت ہے کہ جو آج بین الاقومی خلائی اسٹیشن پر پہنچ  گئی ہونگیں اور مئی 2015 تک خلائی اسٹیشن پر قیام کریں گیں۔۔۔محترمہ سمانتھا کرسٹوفوریٹی کی ہمت کو ایم ڈی کا سلام ۔۔۔اب اجازت دیں ۔۔۔ 

{ پڑھنے ٭ کا ٭ بُہت شُکریہ }
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اختلاف / اتفاق کرنا آپ کا حق ہے
{ہمیشہ رب کی مہربانیاں  رہیں }