Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, September 12, 2014

" سٹیفن ہاکنگ کا نیا مفروضہ "

فکرستان میں آج کیا ہے؟؟
  سٹیفن ہاکنک کے نئے تصوراتی مفروضے کے بارے میں ایم ڈی    کی   شئیرنگ  پوسٹ۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عبرت کا نشان یا معجزاتی انسان؟؟ 
 
 کُچھ مذہبی حلقوں کا کہنا ہے کہ خُدا کو نہ ماننے کا نتیجہ ہے کہ سٹیفن ہاکنگ دُنیا والوں کیلئے عبرت کا نشان 
بن گیا  ہے۔۔۔۔جبکہ ہاکنک کے چاہنے والے کہتے ہیں کہ عبرت کا نشان کیسے کہہ سکتے ہیں؟اُسے تو آئے 
دن مختلف قسم کے اعزازات سے  نوازا جا تا ہے، اعزازات  سے نوازے  جانے  والے شخص  کو عبرت کا 
نشان کیسے کہہ سکتے ہیں؟؟
 سٹیفن ہاکنک جس بیماری میں مبتلہ  ہیں ڈاکٹروں کا متفقہ فیصلہ تھا کہ ہاکنگ تین ماہ سے زیادہ زندہ نہیں رہ 
پائیں گے،یہ بات اُس وقت کی ہے کہ جب ہاکنگ کی عُمر صرف 21 سال کی تھی، ڈاکٹروں کا یعنی انسانوں
 کا سارا علم دھرے کا دھرا رہ گیا،  خُدا کی مرضی کہ  ماشااللہ  سے  اب وہ  72 سال کے ہو گئے ہیں،،گویا
 معجزاتی انسان کہلانے کے حقدار بن گئے  ہیں،،اگر  ہاکنک اسی نقطے غور پر ذرا غور فرمالیں تو خُداکی گواہی 
دینے لگ جائیں گے، ۔۔مگر وہ تو دُنیا والوں کو اپنے اِس نئے تصوراتی مفروضے کے زریعےڈرا     رہے ہیں کہ
THE Higgs boson, once hailed as the God particle, may actually have the potential to destroy the universe, Professor Stephen Hawking has warned.  
مکمل تفصیل کیلئے لنک پر جائیں،مجھے اجازت دیں پڑھنے بُہت شُکریہ
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے،اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }