Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, November 30, 2023

اپنے بچّوں کو کیسے بچائیں؟

منجانب فکرستانغوروفکر کے لئے

پوسٹ ٹیگز: معصوم چہرہ : اخلاقی درس:قانونی تقاضے: قتل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 حواسِ خمسہ یعنی چھونے( لمس )،دیکھنے، سننے،اور چکھنے سے انسانی

ذہن کو جو علم حاصل ہوتا ہے انسانی فیصلوں میں اُس کے اثرات

  نظر آتے ہیں۔

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کسی شخص، کسی سہیلی یا دوست کے گمان میں بھی یہ تصور نہیں

آسکتا کہ یہ  جنوبی کوریا  23 سالہ معصوم چہرہ  ' جُنگ یو جنگ' 

بھی قتل جیسےجُرم  ارتکاب کرسکتی ہے، تاہم یو جنگ کو جرم پر 

مبنی دستاویزی فلمیں اور ٹی وی شوز دیکھنے،literature پڑھنے 

کے شوق نے  کسی کو قتل کردینے کے جذبہ کو اِس درجہ اُبھارا

 کہ معاشرے  میں رائج اخلاقی درس،اور قانونی تقاضے سب ذہن

 سے اوجھل ہوگئے یوں محترمہ نے اپنی مقتولہ کو  100 سے زیادہ

 مرتبہ چاقو کے وار کر کے بہیمانہ طریقے سے قتل کر دیا۔

اب والدین کے لئے پہلے سے زیادہ  مشکل مرحلہ در پیش ہے کہ

 وہ اپنے بچّوں کو کیسے بچائیں کہ وہ میڈیا کے بُرے شوق میں مبتلا

نہ ہوں؟۔۔۔اب اجازت۔۔

 درج بالا پوسٹ کی محرک، ذیل 👇لنک سائٹ ہے۔

https://www.bbc.com/urdu/articles/c3g2mljvr7eo


No comments:

Post a Comment