Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, June 3, 2017

مور کو پنکھ کس لئے ؟

منجانب فکرستان
غور و فکر کیلئے
ارسطو کا عقیدہ مردوں کی نسبت عورتوں کے دانت کم ہوتے ہیں، لوگوں کا اعتراض کہ دو شادیاں کیں بیویوں کے منہ کا معائنہ کر کے اپنی بات کی تصدیق کر لیتے۔
٭ انڈین ہائی کورٹ جج مہیش چند شرما کا عقیدہ ہے مور برہمچاری ہے مورنی مور کے آنسو چگ کر حاملہ ہو تی ہے۔
یوٹیوب کے اس دور میں مہیش چند شرما کیلئے تصدیق کرنا کیا مشکل ہے کہ مور مورنی سے ملاپ کرتا ہے کہ نہیں،تاہم وہ اپنے یقین کو شک آلودہ نہیں  کرنا چاہتے ، گو کہ اُنکا پیشہ تصدیقات کا محتاج ہے تاہم  اُنکےعقیدے کو کسی صداقت نامے ضرورت نہیں۔
 وہ میڈیا پربڑے اعتماد سے یہ دعویٰ پیش کر رہے ہیں کہ مور کا پنکھ بھی بھگوان کرشن نے اسی لیے لگایا اور مندروں میں بھی اسے لگایا جاتا ہے کیوں کہ یہ برہمچاری ہے۔
---------------------------------------
٭  
 اس پوسٹ کی تیاری میں  ذیل لنک سے مدد لی ہے ملاحظہ فرمائیں
http://www.bbc.com/urdu/regional-40094486

نوٹ : پوسٹ میں  ذاتی خیالات کا اظہار ہے  اتفاق کرنا نہ کرنا  آپ کا  حق  ہے 
{  رب  مہربان  رہے  }