Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, May 16, 2012

٭ کیا " ٹرئیر وائلر" فرانس کی" خاتون اوّل " بن پائیں گی ؟؟٭

منجانب فکرستان :- ڈی ۔ایچ۔ لارنس کا کہنا ہے" عورت" مرد کا" گُڈا" بناتی ہے!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
شادی سے پہلےجو بیٹے یہ اصول بیان  کرتے تھے۔ پہلے  ماں باپ/ بعد میں بیوی شادی کے بعد وہی ماں باپ کو خارج کردیتے ہیں۔اب چاروں سمت بیوی ہی بیوی ہوتی ہے۔۔اور موصوف بن جاتے ہیں مثل اس شعر کے۔جو تم کو ہو پسند وہی بات کریں گے ٭  تم دن کو اگر رات کہو رات کہیں گے۔۔نقاد سلیم احمد نے اپنے مضمون " حکایتِ یوسفؑ اور ہم" میں ڈی۔ ایچ۔ لارنس کے افسانے" کپتان کا گُڈا" کا حوالہ دیا ہے جس  میں لارنس کہتا ہے کہ ہر عورت ، مرد کو اپنے "آئیڈیل گڈے" میں تبدیل کرنے کا عمل ہر وقت جاری رکھتی ہے ،اس لیے وہ عورت سے کہتا ہے۔۔ خُدارا مجھ سے محبت نہ کرو ۔۔۔   
ہمارے نامور عالم اور سیاست دان محترم جناب مولانا فضل الرحمان فرمایا  کرتے ہیں کہ منہ سے کبھی ایسی بات نہیں نکالنی چاہئیےجس سے بعد میں شرمندگی اُٹھانی پڑے۔مولانا کا یہ مشورہ فرانس کے نو منتخب صدر اولاند تک نہیں پہنچا ہوگا اور شاید اُنہوں نے ڈی ایچ لارنس کا" کپتان کا گُڈا" بھی نہیں پڑھا ہوگا ، اسی لیے تو اخباری نمائندوں کے اِس سوال پر کہ اگر آپ اپنی پارٹنر" ٹرئیر وائلر" سے شادی نہیں کریں گے تو اُسے بیوی والا پروٹو کول نہیں ملے گا ۔۔۔ جس پر اولاند صاحب نے اکڑ کر جواب دیا کہ پروٹوکول کی خاطر شادی نہ کرنے کے اصول کوتوڑا نہیں جاسکتا ۔۔۔اور نہ ہی  تعلقات کو کسی طور شادی کے تحت  لایا جاسکتا ۔۔۔۔۔۔۔۔اولاند صاحب  زیادہ مت اکڑو۔۔۔ اور نہ ہی اصول اصول چِلاؤ۔۔۔ آپکو پتا بھی نہیں چلے گا اور آپ خوشی خوشی اپنی پارٹنر " ٹرئیر وائلر" کا " گُڈا"( کہنا ماننے والا) بن جائیں گے۔۔۔ "عورت"  مرد کو " گُڈا" بنانے کے بے شمار طریقے جانتی ہے " ٹرئیر وائلر" اِن میں سے کوئی بھی طریقہ استعمال کرکے اپنی دلی  خواہش کو پورا کر لے گی۔۔۔۔۔ یعنی"خاتونِ اوّل" بن جائے گی اور رہے آپ کے اُصول تو جس طرح  بڑے بڑے اصول پرستوں کے اصول عورت کے مقابل ہوا  ہوئے ہیں ، اسی طرح آپ کےاصول بھی تحلیل ہوجائیں گے۔۔۔
شادی سے پہلےجو بیٹے یہ اصول بیان  کرتے تھے۔ پہلے  ماں باپ/ بعد میں بیوی شادی کے بعد وہی ماں باپ کو خارج کردیتے ہیں۔اب چاروں سمت بیوی ہی بیوی ہوتی ہے۔۔اور موصوف بن جاتے ہیں مثل اس شعر کے۔۔۔
جو تم کو ہو پسند وہی بات کریں گے ٭  تم دن کو اگر رات کہو رات کہیں گے۔۔۔  
فرانسوا اولاند 
اب اجازت دیں ۔۔۔ آپ کا بُہت شُکریہ۔۔۔(ایم۔ڈی)