Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, March 24, 2012

'' مفکر کی ذاتیات / مفکر کی فکریات ''

منجانب فکرستان پیش ہے۔کیا مفکر کی ذاتیات اور مفکر کی فکریات/ دو مختلف حلقے  ہیں ؟؟؟ 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نام کتاب ''استقرائی استدلال اور فکرِ اقبال'' فکری کاوش جناب خالد الماس'' صفحہ 145 پر لکھا ہے  کہ ایک  دفعہ اقبال نے اپنے اور بنگالی شاعر رابندرناتھ ٹیگور کی شاعری کا موازنہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ/ ٹیگور کی شاعری بے عمل ہے/ جب کہ وہ انسان باعمل  ہے/ میں بے عمل انسان ہوں/ جب کہ میری شاعری با عمل ہے ۔ اقبال کے اس بیان سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ مفکر کی ذاتیات /مفکر کی فکریات/ دو مختلف حلقے ہیں انکو آپس میں ملانا نہیں چاہئیے ۔۔۔ یہ تو ہوئیں مفکر لوگوں کی مفکرانہ باتیں ۔۔۔۔
آئیں اب ہم روز مرہ زندگی میں عام لوگوں باتیں کریں ، مثلاً  ڈاکٹر حضرات سگریٹ نوشی کے نقصانات گِنوا کر لوگوں کو سگریٹ نوشی ترک کرنے کا مشورہ دیتے ہیں، لیکن خود  اس پر عمل نہیں کرتے ہیں ، والدین بچوں کو جھوٹ نہ بولنے  کا درس دیتے ہیں، لیکن خودجھوٹ بولتے ہیں ، ہم جن باتوں کو دوسروں میں دیکھنا پسند نہیں کرتے/ اُن ہی باتوں کو ہم خود اپنائے ہوئے ہوتے ہیں / ہم دوسروں سے   جن اچّھی باتوں کے طالب ہیں / اُن اچّھی باتوں کو ہم نے اپنے پر لاگو نہیں کیا ہُوا ہے۔ غرض  کہ جب ہم اپنی زندگی پر ایمان دارانہ نظر ڈالتے ہیں تو ہمیں اپنی زندگی میں اسی طرح کےبہت سارے  تضاد نظر آجا تے ہیں۔۔۔۔اگر کسی کو شک ہے تو اپنی زندگی کا ذرا غیر جانب دارانہ محاسبہ کر کے دیکھ لے (  کم یا زیادہ کے اعتبار سے ) قول وفعل کا تضاد صاف نظر آجائے گا ۔۔۔میری رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔اب اجازت دیں آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔(ایم ۔ڈی)             

No comments:

Post a Comment