Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, March 19, 2012

ورنہ سہاگ رات ؟؟؟

منجانب فکرستان پیش ہے: تبصرے  xD   K . (  M . D  xD
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خبر:لکی مروت میں شرپسندوں نے بارودی دھماکوں سے 3 اسکول تباہ کردیے۔۔۔
 ٭جبکہ اسی مقصد کو حاصل کرنے کیلئے سندھ کے جاگیردار زیادہ سمجھدار ہیں وہ اسکولوں کو برباد نہیں کرتے بلکہ انہیں اپنی اوطاق (بیٹھک) بنالیتے ہیں۔۔۔ ۔
خبر: کوسٹ گارڈ کا چھاپہ بھاری مقدار میں غیرملکی شراب پکڑی گئی ۔۔۔
٭ آخر محکمہ کو بھی تو زندہ رکھنا ہے تاکہ روزی روٹی چلتی رہے ۔۔۔۔ 
 خبر: سندھ کے وزیرِ داخلہ نے بھتہ خوری کے خلاف پولیس کو فری ہینڈ دے دیا ۔۔۔
 ٭جواب میں پولیس نے فوری ایکشن لے لیا، ناکے لگا کر موٹرسائیکل والوں سے بھتہ وصولی شروع کردی ہے۔۔۔
خبر: ڈاکوؤں نے دولہا دلہن  باراتیوں کے طلائی زیورات اور نقدی لوٹ کر لے گئے ۔۔۔
٭شُکر کرو دولہا میاں کہ/ آپکی دُلہن کو لے کر نہیں گئے۔۔ ورنہ آپکی سُہاگ رات :0-flowerface::0-flowerface: 
اب اجازت دیں آپ کا بُہت شُکریہ۔۔۔ (ایم۔ڈی)

No comments:

Post a Comment