Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, February 11, 2011

زندگی کی حقیقت پر( پُر اثر وڈیو)۔۔۔


                
           فکرستان سے ۔۔۔ مصری صدر حُسنی مُبارک کےبار ےمیں۔ 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۔(برطانوی اخبار گارجین  نے بدھ کی اشاعت میں  مصری صدر  کے بارے میں لکھا ہے کہ اِس وقت اُنکی عُمر 82 سال ہے ،اور وُہ اس وقت تقریبا" 70  ارب ڈالر کے مالک   ہیں) سوال یہ ہے کہ اتنی زیادہ دولت اُنکے پاس کہاں سے آگئی ۔ چونکہ دُنیا کے امیر ترین شخص کی دولت بھی 53 ارب ڈالر ہے ۔ یقینا" حُسنی مُبارک نے  یہ دولت اُنہوں نے اپنے 30 سالہ دور میں عوام کی بے لوث  خدمت  سے حاصل کی ہوگی۔  E21.gif جس کے  مُتعلق اخباری حوالے بتاتے ہیں کہ عوام کی اکثریت کی آمدنی دو ڈالر سے بھی کم رہ گئی ہےاور وُہ مفلسی کی  زندگی گُزار نے پر مجبور ہیں۔ یہ کتنا بڑا ظلم ہے ۔
                           _______________________________
 جو بات عقل کو ہضم نہیں ہورہی ہے وُہ یہ ہے کہ ، 82 سالہ حُسنی مُبارک   کتنے سال اور زندہ رہیں گے ؟کیا وُہ اپنی اتنی ساری دولت کو اپنی قبر میں لے جائیں گے؟ خُدا کو کیا جواب دیں گے؟ وہاں تو کوئی بھی کام نہ آئے گا نہ بیوی، نہ بچّے صرف اعمال کام آئیں گے۔ سب کچھُ یہیں رہ جائے گا ۔ کیا وُہ یہ نہیں جانتے ہیں کہ،اُنکی دولت سے دُوسرے عیش کریں گے ،جبکہ خُدا کے سامنے جوابدہ، وُہ خوُد اَکیلے ہونگے۔جس طرح اسِ وقت  دُنیا بھر سے اَکیلے رُسوائی سمیٹ رہے ہیں۔
                               ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 ۔اگر آپ توجہ سے 3 منٹ کی مُکمل وڈیو سُنیں گے تو ۔مُجھے یقین ہےکہ بدلے میں یہ وڈیو بھی آپکو کُچھ نہ کُچھ ضرور دے گی۔





        

                         

2 comments:

  1. ادب کی نہ جانے کتنی ایسی بہت ساری اصناف مبارک صاحب نے اپنے عوام کیلئے اپروو کی ہونگی جی ۔ عوام نہ اپنا حصہ والنٹیریلی چھوڑتے نہ انکے حصے میں اتنا کچھ آتا ۔

    ReplyDelete
  2. جناب جاہل اور سنکی صاحب ، آپنے اپنے خیالات سے نوازہ

    آپکا بہت شُکریہ۔ ۔ خلوص کا طلب گار۔ (ایم۔ڈی)۔

    ReplyDelete