Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, October 23, 2011

کیا (ن) لیگ تبدیلی لاسکتی ہے ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 منجانب فکرستان پیش ہے : ( ن) لیگ دیگر سیاسی پارٹیوں سے کتنی مختلف ہے ایک مختصر سا جائزہ ؟؟؟؟؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کیا (ن) لیگ ملک میں تبدیلی لا سکتی ہے ؟ ؟ ؟یہ پارٹی دیگر سیاسی پارٹیوں سے کتنی  مختلف ہے۔۔۔ ایک مختصر سا جائزہ لیتے ہیں ۔ یہ بات سب ہی کو معلوم ہے کہ ق لیگ کو قاتل لیگ کہا گیا تھا ۔۔۔لیکن اقتدار میں رہنے کی مصا لحتی / مفاہمتی  پالیسی  کے تحت ق لیگ کو حکومت میں شامل کیا گیا ۔۔۔اسی مصالحتی /مفاہمتی پالیسی کو اپناتے ہوئے  ق لیگ نے  بھی قاتل لیگ کہنے کا بُرا نہیں منایا ۔۔۔ ذاتی مفاد کو عوامی مفاد کا نام دیکر پیپلز پارٹی سے اشتراکِ کرلیا ۔۔۔اب ہم نواز شریف اقتدار حاصل کرنے کی مصالحتی / مفاہمتی پالیسی کی طرف آتے ہیں ۔۔۔آپ نے آئندہ الکشن اور اقتدار میں آنے کیلئے ۔۔۔ اُن تمام مفاد پرست سیٹ ہولڈروں کو کہ جنہوں نے  ق لیگ اور مشرف کو حمایت دی ۔۔۔جنہیں لوٹے اور دیگر  بُرے القابات سے نوازا گیاتھا ۔۔۔ اب  اقتدار کی مصا لحتی / مفاہمتی  پالیسی کے تحت  اُنہیں اپنی پارٹی میں شامل کرنے کیلئے تیار ہیں ۔۔۔اُنہیں ن لیگ میں آنے کی دعوت دے رہے ہیں  ۔۔۔ تو پھر اقتدار میں رہنے کیلئے پیپلز پارٹی / ق لیگ / ایم کیو ایم یا اے این پی  کی اُسی اقتداری مصا لحتی/ مفاہمتی پالیسی پر اعتراض کیوں ؟؟؟ یہ یقینی بات ہے کہ اقتدار کیلئے مصالحتی / مفاہمتی پالیسیوں کو اپنانے والے ملک میں کوئی تبدیلی نہیں لاسکتے ہیں ۔۔۔ ان سب  پارٹیوں کو پاکستان یا پاکستانی قوم سے کوئی سروکار نہیں ہے۔۔۔ انہیں صرف اقتدار سے محبت ہے ۔۔۔اس بات میں ذرہ برابر شک کی گنجائش نہیں ہے کہ کل ن لیگ اور ایم کیو ایم قومی مفاد کی خاطر  ایک  دوسرے کے گلے میں باہیں ڈالے وکٹری کا نشان بنا رہے ہونگے ہیں ۔۔۔۔
تبصروں کی پبلشنگ بند ہے/ آپ کا بُہت شُکریہ( ایم ۔ڈی)

2 comments:

  1. بھائی عبداللہ ۔ ۔ ۔ تبصرہ کا شُکریہ ۔

    ReplyDelete
  2. بھائی ہمزہ ۔ ۔ ۔ تبصرہ کا شُکریہ۔

    ReplyDelete