Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, October 16, 2011

" جیلانی بانو کا خصوصی انٹر ویو "

 منجانب فکرستان پیش ہے :جیلانی بانو کا خصوصی انٹر ویو (بشکریہ ایکسپریس سنڈے میگزین)  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Oجیلانی بانو4 نومبر 1936بدایوں میں پیدا ہوئیں ، لیکن حیدرآباد دکن  کو  اپنا وطن  مانتی ہیں Oواجدہ تبسم کے افسانے اچّھے ہیں لیکن ان افسانوں کا حیدر آبادی کلچر سے کوئی تعلق نہیں  ہےOدکنی اردو اس وقت ٹیکساس یونیورسٹی کے نصاب میں شامل ہے O اوم پوری نے کہا ، شیام بینیگل نے مُجھے فلم پر بات کرنے لیےآپ کے پاس بھیجا ہے   ۔۔۔۔ 
نوٹ: جنہیں نہیں معلوم اُنکے کیلئے عرض ہے کہ بہتر پڑھنے کیلئے بائیں جانب انگلش  لائن امیج فروم پر  پیج وائز کلک کریں ۔مُجھے دیں اجازت آپ کا بُہت شُکریہ۔
 ( ایم ۔ ڈی )   



No comments:

Post a Comment