Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, October 29, 2012

سروے کلچر ۔

منجانب فکرستان: جبکہ ہماری ترجیحات کچھ اور ہیں !!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ترقی یافتہ معاشروں میں بات بات پر سروے ہوتا ہے، پچھلے دنوں میں نے ڈاکو مینٹری چینل پر  اِس بات پر سروے دیکھا کہ انسان ایک دن میں کتنی گیس خارج کرتا ہے،سروے یہاں تک محدود نہیں رہا ہے بلکہ اس سروے میں اِس بات کا بھی خیال رکھا گیا کہ آیا عورت گیس زیادہ خارج کرتی ہے کہ مرد گیس زیادہ  خارج کرتا ہے۔۔۔
ہمارے ُملک میں سروے کلچر نہیں ہے اس لیے میں سمجھتا تھا کہ یہ کیا فضولیات ہے کہ فضول قسم کی باتوں پر سروے ہو، لیکن غور کرنے پر معلوم ہُوا کہ ترقی یافتہ معاشروں کے انسانوں کے ذہنوں پر اس سروے کلچر نے بڑ ے ہی مثبت اثرات مرتب کئے ہیں، سروے کلچر نے وہاں کے لوگوں  کے ذہنوں کو کھوجی تجسس میں مبتلا کردیا اُن کے ذہن ہر بات کی اصلیت  جاننے کے تجسس میں پڑ کر کھوجی بن جاتے ہیں،۔۔۔یوں انکا ذہن/ ذہنی ارتقائی عمل  میں بہتر انداز میں ترقی کر رہا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ 
جبکہ ہماری ترجیحات کچھ اور ہیں ۔۔۔
اب اجازت دیں ۔۔۔آپ کا بُہت شُکریہ۔۔۔ (ایم۔ڈی)