Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, July 26, 2012

یہ کیا معمہ ہے ؟؟؟

منجانب فکرستان:  کیا کسی کے پاس اِن سوالات کے جوابات ہیں ؟ 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برمی مسلمانوں کا ہزاروں کی تعدادمیں قتلِ عام کا  کالم (لنک پر) پڑھ کرحیرت زدہ سوالات ذہن میں گردش کرنے لگے کہ اس قتلِ عام کو انٹر نیشنل میڈیا اور انٹرنیشنل انسانی حقوق کی تنظیمیں دُنیا کے سامنے ہائی لاٹ کیوں نہیں کر رہے ہیں؟ پاکستان سمیت مسلم دنیا کیوں خاموش ہے؟ اقوام متحدہ میں قتلِ عام کو رکوانے کیلئے  کسی  ملک/مسلم ملک نے قرار داد پیش کیوں نہیں کی ؟
 حیرت اس بات پر بھی ہے کہ ایسے موقعوں پر عوامی لیڈروں  کی  لیڈری کام آتی ہے  جو ایک پُر امن راستہ نکالتی ہے۔ لیکن انسانیت کے علمبردار دلائی لاما اور آنگ سان سوچی اس وحشیانہ قتل عام کو کیوں نہیں رکوا رہے ہیں؟۔۔۔ حیرت اس بات پر بھی ہے کہ آسام فسادات 41 ہلاکتوں کو انٹر نیشنل میڈیا کوریج دے رہا ہے لیکن ہزاروں کی تعداد میں  وحشیانہ انداز کی ہلاکتوں پر پاکستان سمیت دنیا بھر کا میڈیا  خا موش کیوں ہے ؟؟؟ 
یہ کیا معمہ ہے ؟؟؟ 
نوٹ: اگر کسی قاری کے پاس درج بالا سوالات کے جوابات ہیں تو برائے مہر بانی میری معلومات میں اضافہ فرمائیں (صرف جوابات پبلش ہونگے)۔ لنک پر موجود کالم سے متاثر ہوکر یہ پوسٹ لکھی ہے ۔۔۔ اب اجازت دیں ۔۔
آپ کا بُہت شُکریہ۔( ایم۔ ڈی)

3 comments:

  1. When materialistic society owned by media that serve a fascist religious islamophobic hate crimes that's what you get!

    ReplyDelete
  2. http://yaser.paigham.net/2012/07/%DA%A9%DA%86%DA%BE-%D8%A8%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B3/

    ReplyDelete
  3. بس جی مسلمانوں کا خون بڑا سستا ہو گیا ہے۔

    ReplyDelete