Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, January 23, 2012

" پانی سے کار چلانے والے، ڈاکٹر غلام سرور کا وڈیو انٹرویو "

 منجانب فکرستان پیش ہے : بشکریہ تبصرہ نگار محمد عامر کا فراہم کردہ ڈاکٹر غلام سرور کا وڈیو لنک ۔۔
 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
جب سونے ،تانبے اور کوئلے کے ذخیرہ کی خوشخبریوں سے پاکستان کے مستقبل کے  سُنہری خواب بنُنے لگا تھا کہ ڈاکٹرعبدالقدیر خان کے دو تین  کالم ایسے پڑھنے کو ملے کہ سُنہری خواببن گئے،گو عمران خان سے بھی مستقبل کیلئے اچّھی آس لگائے بیٹھے ہیں ۔۔۔لیکن آج کے اخبار میں پھر ایک ایسی خبر چھپی کہ "دل" اُس خبر کو "انقلاب" کانام دینے کیلئے پرُ جوش ہورہا ہے  ۔۔۔لیکن ذہن کہہ رہا سوچ لو !  :hmm
وجہ اسکی یہ ہے کہ کثرت استعمال  سے لفظ "انقلاب" کے معنی  کو نقصان پہنچا ہے ، اب یہ معمولی معمول تبدلیوں میں بھی استعمال ہونے لگا ہے ۔ لیکن میں جس انقلاب کا ذکر کر رہا ہوں وہ واقعی ایک انقلاب  ہےاس لیے کہ دُنیا بھر میں اسکے اثرات مرتب ہونگے۔۔۔اب آپ ذرا تصور میں لائیں کہ  ۔۔۔اگر گاڑیاں تیل کے بجائے  پانی پانے سے چلنے لگیں ۔۔ کاربن کے بجائے آکسیجن خارج کرنے لگیں تو ۔۔دُنیا۔۔ کیا سے کیا ہوجائے گی؟؟؟ کیا یہ انقلاب نہ ہوگا ؟؟؟ 
 جب میں پاکستان کے اِس جینئس شہری جناب ڈاکٹر غلام سرور  سے مُتاثر ہوکر یہ پوسٹ لکھ رہا تھا  تو  ذہن میں  جینئس "ارفع کریم" کا چہرہ  بھی گُھوم گیا ، دُعا گو ہوں کہ" ربِ کریم " ارفع( جینئس) کریم" کو جنّت میں ارفع واعلیٰ مقام عطا فرمائے(آمین)
اب آپ ذیل کا کاپی پیسٹ تراشہ پڑھیں ، وڈیو دیکھیں اور فیصلہ کریں کہ میں نے لفظ "انقلاب " صحیح استعمال کیا ہے نا / یا میں نےاس لفظ کو نقصان پہنچایا ہے :hmm۔۔۔ اب اجازت دیں ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ۔ (ایم ۔ ڈی)
Daily Express
   23 جنوری 2012
  



13 comments:

  1. انا للہ و انا الیہ راجعون۔
    پاکستانیوں کے قبر پھاڑ دعوؤں میں سے ایک۔ یہ صاحب اس ٹیکنالوجی کو پیٹنٹ کیوں نہیں کراتے؟ ایک اردو اخبار کی یک کالمی خبر نہیں، اسے بیس صفحات کا ریسرچ پیپر لکھنا چاہیے تھا اس پر۔ امام مہدی جتنے مرضی تھوک میں لے لو اس ملک سے، اور اس طرح کے وکھی بھاڑ دعوے جن پر لعنت بھیجنے کو بھی دل نہ کرے۔

    ReplyDelete
  2. محترم شاکر عزیز صاحب ، مانچسٹر سے ٹرانسپورٹ سائنسز میں ڈاکٹریٹ ڈگری اور برسوں کی تحقیق والی بات نے میرے یقین کو تحریک پہنچائی ہے۔ ۔۔آپ کے تبصرہ کا شُکریہ ۔۔(ایم ۔ ڈی)۔

    ReplyDelete
  3. دو جماعتيں تو ميں نے بھی پڑھيں تھيں پرانے زمانے ميں اور پانی سے ہائيڈروجن اور اور آکسيجن عليحدہ کرنے کا کارخانہ بھی ديکھا تھا ۔ سچ پوچھيئے تو اس سے بہت پہلے جب ميں زيرِ تعليم تھا تو معمل ميں پانی سے ہائيڈروجن عليحدہ کر کے جلائی بھی تھی مگر ايسا معمل ميں تعليم کی خاطر کرنا تو مہنگا نہيں پڑتا مگر ۔ ۔ ۔ ۔
    دوسری بات کہ ڈيڑھ لٹر پانی ميں سے کتنی ہائيڈروجن نکلے گی جس سے کار 40000 کلو ميٹر کا فاصلہ طے کر لے گی ۔ خيال رہے کہ پٹرول ميں زيادہ تر آئسو آکٹين ہوتی ہے جس ميں کاربن 8 حصے اور ہائيڈروجن 18 حصے ہوتی ہے جب کہ پانی ميں ہائيڈروجن 2 حصے اور آکسيجن ايک حصہ ہوتی ہے

    ReplyDelete
  4. محترم افتخار اجمل بھوپالی صاحب ، اس معلوماتی تبصرہ پر شُکریہ قُبول کیجئے ۔
    ۔( ایم ۔ ڈی)۔

    ReplyDelete
  5. پانی سے چلنے والی گاڑیاں تو ابھی بھی موجود ہیں اور ناروے ، سویڈن میں زیر استعمال ہیں اور ان بسوں کی قیمت پاکستانی ۲ کروڑ ہے

    احمر

    ReplyDelete
  6. محترم احمر صاحب ، معلومات فراہم کرنے پر آپکا بُہت شُکریہ ۔( ایم ۔ ڈی )۔

    ReplyDelete
  7. محترم نور بهاى   سلام عليكم.  لفظ پانى سے معمولى پانى مراد هے ياكوى ايٹمى بهـارى پانى يا اور كوي كمياب پانى هے
    هر حال مين جناب  غلام سرور صاحب كى سخت حفاظت كى ضرورت هے انكو سخت خطره لاحق هے

    ReplyDelete
  8.  اب  سے تيس بتيس سال پهـلے ايك اخبار مين اطلاع تهي كه  اسپين كےكوى صاحب نے پانى سے چلنے والى موٹر تيار  كرلى هے اسكے بعد اسكى كوى خبر نهين اي

    ReplyDelete
  9. نور صاحب اس لنک کو بھی دیکھ لیجیئے۔۔۔۔۔۔۔ ان کی باتوں میں صداقت نظر آتی ہے ۔۔۔باقی ہر ایک کا حق ہے کہ وہ کسی پر یقین کرے یا نہ کرے۔۔۔۔۔۔
    *http://www.youtube.com/watch?v=mxr38V50p2s

    ReplyDelete
  10. محترم ابراہیم علی صاحب ، پہلا مزاحیہ اور دوسرا سنجیدہ تبصرہ کرنے پر میری طرف سے شُکریہ قبول فرمائیں ۔( ایم ۔ ڈی )۔

    ReplyDelete
  11. محترم محمد عامر صاحب : میں آپ کا مشکور ہوں کہ آپنے مُجھے وڈیو فراہم کی ( ایم ۔ ڈی )۔

    ReplyDelete
  12. محترم نور بهاى سلام عليكم. مين سنجيده تها اور جس خطره كاذكر كيا اسكا اشاره ميرى دوسرى تحرير مين موجود هى

    ReplyDelete
  13. محترم ابراہیم علی صاحب : وضاحتی تبصرہ کیلئے آپکا شُکریہ۔( ایم ۔ ڈی )۔

    ReplyDelete