Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, November 19, 2011

" ہندسے اور ہندسی اشکال "

منجانب فکرستان  پوسٹ ٹیگز : بی جے پی/سعد اورنحس/مایان کیلنڈر/ 2012/اولین دور/توہم پرستی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
ہندسوں اور ہندسی اشکال میں جادو جیسی صفت موجود ہے۔۔۔ اِسی صفت کی بدولت انسان ترقی کی منزلیں طے کر رہا ہے۔۔یہ جادو کی چابیاں انسان کے ذہن پر اس لیے اُتاری گئی ہیں کہ انسان انِ سے کائناتی تالوں کو کھول کر اوجِ ثُریا کو چُھولے اور فرشتوں کو بتادےکہ وہ اشرف المخلوقات ہے۔۔ یہ ہندسے اور ہندسی اشکال پوری  کائنات میں سرایت کئے ہوئے ہیں اس لیے کائناتی مسئلوں کو یہ اس طرح حل کرتے ہیں کہ سائنسدان بھی انکی جادوگری کو دیکھ کر حیرت زدہ ہوجاتے ہیں ۔ یاد رہے کہ یہ حقیقی علوم میں استعمال ہونے کیلئے دنیا میں آئے ہیں ان سے" سعد" یا" نحس " جیسی توہمات وابستہ کرنا ٹھیک نہیں اس سے نقصان ہوتا ہے ۔ بی جے پی کو ان سے ایسا نقصان ہوا کہ وہ آج تک ایڑیاں رگڑ رہی ہے ۔توہم پرست نمرولوجی کے ماہرین نے۔۔تو ہم پرست   بی جے پی کے رہنماؤں کو حساب لگا کر متفقہ مشورہ دیاکہ وقت سے پہلے الکشن کرا دیں واضع اکثریت سے جیت ہوگی۔۔۔  بی جے پی نے ایساہی کیا اور چارو ں خانے چِت ہوگئی۔۔۔ کانگریس جیت گئی ۔۔۔بی جے پی  ابھی تک ایڑیاں رگڑ رہی ہے ۔۔ کسی چیز کا غیر فطری استعمال سزا کا موجب ہوتا ہے۔۔۔ ،افغانستان میں عدد 39 سے وابستہ توہم نے لویہ جرگہ منسوخ کرادیا ۔۔۔کالم نگار اور یار مقبول جان نے اپنے کالم میں نمرولوجی کے مطابق 2012  کو پاکستان کے لیےسعد لکھا ہے۔۔۔ پڑھ کے مجھے بی جے پی کے ماہر نمرولوجی یاد آگئے۔۔۔ لوگ آج تک مایا ن کیلنڈر کے توہم سے باہرنہیں نکلے ہیں ۔۔۔ اسی طرح  آج بھی دنیا بھر کے لوگوں میں 13 کا عدد منحوس مانا جاتا ہے۔۔ اِن توہمات سے اس حقیقت کا بخوبی اندازہ  لگایا جاسکتا ہے کہ انسان اِس ترقی یافتہ دور میں بھی اتنا ہی توہم پرست ہے جتنا کہ اولین دور  میں تھا ۔۔۔ کیا انسان کبھی اس قابل بھی ہوسکے گا کہ توہم پرستی کی اس لعنت سے نجات پا جائے ؟؟؟آپ کا بُہت شُکریہ۔۔
میں یہ تو نہیں کہتا کہ میری سوچ سے اتفاق کریں ۔۔۔۔ (ایم ۔ڈی )۔ 

No comments:

Post a Comment