Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, July 13, 2011

اے ۔ این ۔ پی ۔ کے بارے میں

  
فکرستان سے پیش ہے پوسٹ ٹیگز: پنجاب لیگ/ ٹار گٹ کلنگ/معاشی مفادات / لازم وملزوم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
طالبان اور طالبان کے خلاف طاقت کے استعمال کی وجہ سے خیبر پختون خوا کے لوگوں کو کافی مشکلات جھیلنا پڑی لیکن اے این پی ثابت قدم رہی طالبان کے دباؤ میں نہیں آئی  میں سمجھتا ہوں کہ ا ے این پی کی یہ ثابت قدمی اُسے آئندہ الکشن میں اچھی سیٹیں دلادے گی ،  طالبان کی وجہ سے بہت سے لوگ  پختون خوا سے کراچی منتقل ہوئے ہیں اس لیے کراچی میں بھی ایک دو سیٹیں لے سکتی ہے اور بلوچستان سے بھی سیٹ لے سکتی ہے ۔  اس طرح یہ جماعت تین صوبوں میں نمائندگی حاصل کرلے گی۔ جبکہ خدشہ ہے کہ نواز لیگ پنجاب لیگ بن کے نہ رہ جائے ۔ایسا ہُوا تو وہ ایک صوبے تک محدود ہوجائے گی۔
 کراچی ٹارگیٹ کِلنگ سے بھی اے این پی کو فائدہ ہورہا ہے چونکہ پٹھان جتنا عدم تحفظ کا شکار ہوگا وہ اتنا اے این پی کی طرف جائے گا اور ووٹ  ڈالنے نکلے گا لیکن اُسکے دل میں ایک خدشہ بھی ہے کہ اے این پی طاقت میں آکر ایسا نہ ہو کہ ایم کیو ایم سے لڑتی رہے اور کاروبار ٹھپ ہوجائے۔
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قومیتوں میں ٹکراؤ کی وجہ ہمیشہ معاشی مفادات ہوتے ہیںاردو اسپیکنگ والوں اور پشتو اسپیکنگ والوں کے معاشی مفادات  الگ الگ  ہیں ،  دونوں کی معاشی سرگرمیاں الگ الگ شعبوں میں ہے ۔ چونکہ معاشی سرگرمیاں الگ الگ شعبوں میں ہے اس لیے ان میں ٹکراؤ  بھی نہیں ہے  مشرف/ ایم کیو ایم  دور میں کراچی کا پٹھان بہت خوش تھا چونکہ امن امان کی صورت حال اچھی تھی اسکا کاروبار ترقی کررہاتھا ۔پٹھانوں کا تقریباً کاروبار اردو اسپیکنگ والوں کے ساتھ ہے ۔ اس لیے وہ اردو اسپیکنگ والوں کے ساتھ جھگڑا نہیں چاہتے ۔ یوں سمجھیں کہ کراچی میں یہ دونوں قومیتوں ایک دوسرے کے لیے لازم و ملزوم بن چُکی ہیں ۔
نوٹ: تبصروں کا پبلشنگ سسٹم خراب ہے اس لیے سابقہ پوسٹوں پر جن حضرات  کے تبصرے آئے۔ محترم جناب افتخار اجمل بھوپالی صاحب ۔، جناب عمران اقبال صاحب ، جناب نور محمد بشیر صاحب ، جناب  جاویداقبال صاحب ، حوصلہ افزائی پر آپ حضرات  کاشُکریہ ۔ محترم جناب عبدلہادی احمد صاحب  آپ نے اپنے نقطہ نظر سے نوازا اس کے لیے آپکا بھی شُکریہ ۔

No comments:

Post a Comment