Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, May 10, 2011

انفارمیشن ایج اور شک کی بیماری ٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

فکرستان سے پیش ہے پوسٹ ٹیگز: جاوید چوہدری /رحمان ملک/ چوہدری نثار/  ثبوت / جھلکیاں 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آج ہم انفارمیشن ایج میں زندگی گُزار رہے ہیں ۔ لیکن اس انفار میشن نے" سچ" کو بہت پریشان کردیا ہے ۔۔۔جاوید چوھدری نے اپنے فیس بک پیج پر آنے والے تبصروں سے حاصل ہونے والی ابزرویشن کو اپنے کالم میں ان الفاظ میں سمویاہے کہ( ہماری نوجوان نسل شک جیسی خوفناک نفسیاتی بیماری کا شکار ہوچُکی ہے ) ۔ 26 اپریل  روزنامہ ایکسپریس ۔
سوال نئی نسل کا نہیں اس مرض میں تقریباً سب ہی مبتلا ہوچُکے ہیں اور کیوں نہ ہوں، جسکا ثبوت ذیل کی  کُچھ جھلکیاں ہیں جوآج بروز منگل بتاریخ  10 مئی روزنامہ ایکسپرس  اخبار سے حاصل کی گئیں ہیں۔
 عجیب اتفاق ہے کہ میں نے اپنی سابقہ پوسٹ میں جس شک کا اظہار کیا تھا ایساہی شک چوہدری نثار علی صاحب کابھی ہے ۔ 
درج بالااطلاعات سے آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ ہم کس قسم کی انفارمیشن ایج میں زندگی گُزار رہے ہیں ۔۔۔ ایسے میں  سچ کو کہاں ڈھونڈیں ٭ شک سے کیسے نجات پائیں ۔۔۔
 جاوید چوہدری نےآج پاکستان کے بارے میں بڑی ہی خطر ناکقسم کی جوپیش گوئی کی ہےاُسکا لنک۔ 
۔( تبصروں کی پبلشنگ بند ہے )
آپکا بُہت شُکریہ
۔ (ایم ۔ ڈی )۔

No comments:

Post a Comment