Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, April 18, 2012

طاقت کا نشہ/ ہوتا ہے کیسا ؟؟؟؟؟

منجانب فکرستان پیش ہے:~ طاقت کا نشہہوتا ہے کیسا ؟؟ چند جھلکیاں۔۔  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 ہم اپنی سرحدوں کو محفوظ بنانے کی فوبیا میں مبتلا ہیں،اس سلسلے میں دوسروں کی سرحدوں کا احترام نہیں کرسکتے، کوئی کچھ بھی کہے، ڈرون حملے بند نہیں ہونگے، کر لو جو کرنا ہے؟  گیلانی صاحب نے بھی طاقت دِکھانے کی ایسی اعلیٰ مثال قائم کی جسکی مثال ملنا مشکل ہے، اس سے یہ بھی اندازہ ہوجاتا ہے کہ ہمارا ملک کس سمت میں بڑھ رہا ہے۔ ملاحظہ ہو، بیشک راجہ پرویز اشرف پر کرپشن کے الزامات ہیں، لیکن ہم اُنہیں وزیر بناکے رہیں گے، کرلو جو کرنا ہے؟ اسرائیل نے کہا مقبوضہ علاقوں میں تعمیراتی حوالے سے جائزہ لینے والی اقوام متحدہ کی ٹیم کو اسرائیل میں داخلہ کی اجازت نہیں دیں گے، کرلو جو کرنا ہے ؟ بھارت کا کہنا ہے کہ دنیا چاہے جو بھی کہے کشمیریوں کو استصواب رائے کا حق نہیں دیں گے،ہم اقوام متحدہ کی قراردادوں کو بھی خا طر میں نہیں لائیں گے، ہم کشمیریوں کا خون بہاتے رہیں گے، لیکن کشمیریوں کو استصواب رائے کا حق نہیں دیں گے،کرلو جو کرنا ہے ؟ ۔۔۔
 اب میں لکھنا بند کررہا ہوں ،کرلو جو کرنا ہے، آپ کا بُہت شُکریہ۔۔۔(ایم ۔ ڈی)