Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, April 8, 2012

'' چار بچوں کا کنوارہ باپ ''

منجانب فکرستان:~اگر صدر بن گیا  تو بھی میں ایسا کچھ نہیں کروں گا،جو میرے اصولوں کے خلاف ہو۔
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شادی کے بارے میں سوال کیا گیا تو انہوں نے کہا، میں ایسا کچھ نہیں کروں گا جو میرے اصولوں کے خلاف ہو۔ انکا نقطہ نظر ایسا لگتا ہےکہ ہم دونوں ایک دوسرے کو چاہتے ہیں ،ہم دونوں نے دل کی گہرایوں سے  ایک دوسرے کو قبول کیا ہُوا ہے ، تو  نکاح کے چند رسمی جملے کیوں ادا کریں ؟؟ اصل بات تو دل سے قبولیت  کی ہے۔ یہ ہر مذہب کی زبردستی کی اجارہ داری ہے کہ ہمارے بنائے ہوئے چند جملے ادا کرو ، ہمارا مذہبی ٹھپہ لگاؤ تو ہی تم میاں بیوی بن سکتے ہو۔۔
  اگر فرانس کے صدارتی الیکشن میں جناب " فرانسوا اولاند" کامیاب ہوجاتے ہیں  تو وہ پہلے صدر ہونگے جو اپنی"پارٹنر" کے ساتھ صدارتی" ایلیزے پیلس" میں قیام پزیر ہونگے، لیکن انکی پارٹنر" ٹریئر وائلر "انکی اہلیہ کی بجائے گرل فرینڈ ہونے کی وجہ سے بعض ایسی تقریبات میں شرکت نہیں کر سکیں گی ،جن میں دیگر ملکوں کے سربراہانِ مملکت شریک  ہونگے ۔۔۔ یاد رہے کہ اولاند صاحب تیس برسوں تک اپنی سابقہ پارٹنر سیگولین رویال کے ساتھ رہے ہیں ، جن سے انکے چار بچے ہیں۔۔۔اب  اجازت دیں آپکا بُہت شُکریہ ۔۔(ایم ۔ ڈی)