Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, January 9, 2013

" نیچر میں نظامِ سزا "

منجانب فکرستان: یوناندیویاں/نئی مثال  / اقوام متحدہ/ شاندار/سزا 
---------------------------------------------------------------------
پوری کائنات میں نظم موجود ہے اور انسان کو اِس نظم سے  فائدہ اُٹھانے کی   پوری اجازت ہے ،لیکن اس میں غیر فطری مداخلت کر نے کی اجازت نہیں ہے ، نہ صرف اجازت نہیں ہے بلکہ غیر فطری مداخلت کرنے پر سزا  کا نظام بھی  رائج ہے ۔۔۔مثلاً یونان کے ڈیلفی  کے مندر کا دیوتا لوگوں کے پوچھنے پر غائب کی باتیں بتایا کرتا تھا ،ایک دن  یونان کے لوگوں   نے ڈیلفی کے مندر کے دیوتا سے پوچھا  کہ رات کو تارے ٹوٹ کر زمین کی طرف آتے دکھائی دیتے  ہیں لیکن پھر کوئی غیبی طاقت زمین پر گرنے سے پہلے اُنہیں جلا کر بھسم کر دیتی ہے۔۔جواب آیا کہ جو تارے نظام کی پابندی نہیں کرتے ہیں دیویاں اُنکا پیچھا کرتی ہیں اور سزا کے طور پر جلاکر بھسم کردیتی ہیں۔۔
 نئی مثال:الٹراساؤنڈ مشین بیماریوں کی تشخیص وغیرہ کیلئے ہے لیکن انسان اسے لڑکیوں کے پیدا ہونے سے پہلے مار دینے کیلئے استعمال کر رہا ہے یوں ازل سے نیچر میں موجود مرد عورت 50/50 فیصد کے تناسب  میں بگاڑ پیدا کر رہا ہے جسکی سزا: اقوام متحدہ کے ادارے یونیسف کے مطابق بھارت میں 5 کروڑ لڑکیاں مختلف علاقوں  سے غائب ہوئی ہیں۔۔۔
انسان کی پیدائش سے لیکر آج تک دنیا  بھر میں عورت اور مرد  میں 50/50 فیصد کا تناسب قائم رکھنے کیلئے نیچر میں لڑکا اور لڑکی کی گنتی  کا کیسا شاندار نظام قائم ہے جو کہہ رہا ہے ۔۔وہی تو ہے۔۔۔وہی تو ہے۔۔۔جو نظام ہستی چلا رہا ہے۔۔۔
دوستو: میری باتوں سے متفق ہونا ضروری نہیں۔۔۔اب اجازت دیں۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔رب راکھا۔۔۔
 http://www.bbc.co.uk/urdu/india/2013/01/130108_girl_abduction_india_zs.shtml