Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, September 15, 2011

٭ سماجی انسان کو / وحشی انسان / کون بناتا ہے ؟؟؟ ٭

 فکرستان سےپوسٹ ٹیگز:حصولِ مقصد/ جارحیت/مغالطے/حقیقت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیر جمعرات کونماز جنازہ کے دوران خودکش حملہ 45 ہلاک 76 زخمی جبکہ منگل کو اسکول بس پر چاروں طرف سے فائرنگ کرکے معصوم بچوں کو خون میں نہلادیا۔ سماجی انسان کو اس قدر وحشی انسان کس نے بنا یا ؟؟ فتوے دینے وا لوں نے۔۔جو کہتے ہیں/حصولِ مقصد کیلئےکسی حد تک بھی جانا جائز ہے/فتوے دینے والوں میں سیاسی رہنما بھی شامل ہیں  جو کہتے ہیں" جارحیت " ہی بہترین دفاع ہے۔۔اسکی حالیہ مثا ل عراق،افغانستان ہیں۔۔۔۔
 اس کُرہِ ارض پریہی دو طاقتور گروپ ہیں۔ ایک مذہبی گروپ دوسرا سیاسی گُروپ۔ یہی  وہ دوگُروپ ہیں جوسماجی انسان کو وحشی انسان بنا دیتے ہیں / چاہے وہ  ٹوئن ٹاور کو خون میں نہلانے کا  واقعہ ہو کہ عراق، افغانستان اور پاکستان کو لہولہان کرنے کا/ داتا دربار ہوکہ مساجد بم دھماکے/ امام بارگاہ ہوکہ  اسکول کو بموں سے تباہ کرنا / پہلی جنگ عظیم ہوکہ دوسری / ویتنام جنگ ہوکہ صلیبی جنگیں  ان سب کے پیچھے یہی انسان دشمن گروپ ملیں گے ۔ ۔ ۔ یہی وہ  انسان دشمن گروپ ہیں کہ جنہوں نے اس کُرہِ ارض کو جہنم بنایا ہُوا ہے ۔ ایک گروپ کے پاس فتوے دینے کیلئے آخرت کی زندگی ، جنّت ،خُدا کی خوشنودی اور مخالفین پر غلبہ پانا  جیسے الفاظ ہیں جبکہ دوسرے گروپ کے پاس  فتوے دینے کیلئے امن ، سلامتی ، حب الوطنی ، وطن کا دِفاع اور فتح پانا جیسے الفاظ ہیں کہ جن کے سہارے ایک فطری سماجی انسان کو/ اتِنا غیر فطری وحشی انسان بنا دیا جاتا کہ وہ اپنے ہی جیسے انسانوں کوبلا وجہ جان سے مارنے  کو تیار ہوجاتا ہے ۔۔۔۔ورنہ انسان کی فطرت تو یہ ہے کہ ایک پاکستانی پائلٹ مغالطے پر ایک انسان ( انڈین پائلٹ) کو مارنے پر 40 سال تک اپنے آپکو ملامت کرتا رہا بالآخر پائلٹ کی بیٹی سے معافی مانگ کر اور بیٹی کے معاف کرنے پرسکون پایا ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  یہ ہے حقیقی  سماجی انسانی  فطرت ۔ ۔ ۔(اسکی تفصیل لنک پر ہے جسکا   عنوان بڑا ہی معنی خیز  ہے۔
" جنگیں اچھے انسانوں سے بھی  کیسے کام کروا دیتی  ہے" ) شُکریہ۔
 تبصروں کی پبلشنگ بند ہے ۔(ایم ۔ ڈی )
    
  

No comments:

Post a Comment