Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, September 9, 2011

٭ ۔ 9/11 کے اثرات / امریکہ کیلئے سُنہری موقع ٭

فکرستان سے پوسٹ ٹیگز: مثلثی خُدا/ واحدخُدا/ الزبتھ ٹورس /سُنہری موقع
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
9/11 نے اس دُنیا کو بُہت کچھ بدل دیا ۔ لوگوں کے دیکھنے کے مختلف لوگوں کے مختلف زاویے ہیں۔ مُجھے  اس بدلاؤ میں  خُدا کی عظمت کی جھلک بھی نظر آتی ۔ وہ اس طرح کہ اس واقعہ کے بعد وہ  لوگ جو اپنے دلوں میں اسلام سےبغض رکھتے تھے انکو ایک بہانہ مل گیا اپنے جذبات کی بھڑاس نکال سکیں ۔ میڈیا  اُنکے ہاتھوں میں ذہنوں کے رخ بدلنے کا ریموٹ ہے ۔ یہ ریموٹ لوگوں کے ذہنوں کو اسلام مخالف بنانے کا پورا زور لگا رہا ہے۔۔لیکن اِسلام مخالف پروپگنڈہ کا یہ نتیجہ نکلا کہ کچھ نان مسلم اسلام کو سمجھنے کیلئے قُرآن کو پڑھنے لگے  لیکن قُرآن میں اُنہیں پروپگنڈہ والی باتیں نظرنہ آئیں بلکہ قُرآن  میں مثلثی عیسائی تصور خُدا کے برعکس واحد تصور خُدا کی تشریح اچّھے انداز میں ہے جس سے مُتاثر ہوکر کئی نان مسلم دائرہ اسلام میں آگئے ہیں / آرہے ہیں ۔ جیسے محترمہ الزبتھ ٹورس کے 9/11 واقعہ میں خاندان کے 8 پیارے ہلاک ہوئے الزبتھ نے اسلام کو سمجھنے کی کوشش کی اور مسلمان ہوگئیں ۔ اسلام مخالف پروپگنڈہ کا ایک نتیجہ یہ بھی  نکل رہا ہے کہ یورپ میں 9/11  جیسا سانحہ ناروے میں وقوع پزیر ہُوگیا ۔
اب ماضی سے یہودیوں کی مثال لیتے ہیں 15ویں صدی کے آخری عشرے میں پورے یورپ میں یہودیوں کے خلاف سخت نفرت بھرا پروپگنڈہ کیا گیا جانی اور مالی نقصان پہنچایا گیا  زبردستی اپنے معاشرے میں ضم کرنے کی کوششیں کی گئیں  لیکن اس کا نتیجہ یہ نکلا کہ یہودیت اور مضبوط ہوئی ۔ اصل میں کلچر نیچر کے تابع ہے۔اس لیے انسان کیلئے یہ ٹھیک نہیں ہے کہ اپنے تعصبی فیصلے نیچر پر مسلط کرنے کی کوشش کرے ۔تاریخ گواہ ہے کہ جب بھی ایسے فیصلے کئے گئے نیچر نے سخت سزا دی ہے ۔
امریکہ کیلئے یہ ایک سُنہری موقع ہے کہ 9/11 کے دن جن مذاہب کے پیروکار ہلاک ہوئے ہیں ان مذاہب کے مذہبی رہنماؤں کے مشورہ سے ایک مشترکہ مذہبی یک جہتی کی دُعا تشکیل دیں جو  9/11 کی تقریب میں تمام مذہبی رہنما کورس کے انداز میں پڑھیں جنہیں تمام حاضرین بھی  دُہرائیں ۔ میں سمجھتا ہوں کہ اس سے دُنیا کو ایک اچھّا مذہبی یکجہتی کا پیغام جائے گا۔ اور امریکہ کی شبیہ بھی بہتر ہوسکے گی۔ ۔۔   
تبصروں کی پبلشنگ بند ہے  شُکریہ۔( ایم ۔ڈی)

No comments:

Post a Comment