Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, September 16, 2011

٭ چھو ٹی موٹی خبروں کے تراشے ٭

 فکرستان سے پیش ہے ۔ چھوٹی موٹی خبروں کے تراشے
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
٭ فرانس نے روڈوں پر نماز پڑھنے پر پابندی لگادی۔( اسلام فوبیا) ۔ ٭ ڈی آئی جی امرتسر نے کہا ہے کہ پاکستانی کبوتر لاہور سے انڈیا آکر انڈیا کے چار پانچ سو روپئے لے جاتے ہیں۔ ٭ اٹلی  کے74 سالہ وزیر اعظم سے جوانی سنبھالی نہیں جارہی ہے   ٭علیحدگی کی تصدیق ہوگئی ہے٭ نہ جانے کس نے متنا زع باب والدہ  صاحبہ کی کتاب میں شامل کرا دیا ۔ وغیرہ وغیرہ ٭   مجھے دیں اجازت آپ پڑھیں چھوٹی موٹی خبریں ۔۔۔ذیل کی تصویر بی بی سی سے اُٹھائی ہے۔ 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جنگ اخبار سے لی گئیں خبریں
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





         
                  
 ایکسپریس اخبار سے لی گئی خبریں
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    
برق گرتی ہے تو بیچارے مسلمانوں پر ۔۔ ۔ ۔ ۔۔کیوں ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

No comments:

Post a Comment