Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, August 5, 2014

"کونسا ملک کس درجہ پر "

  منجانب فکرستان 
 ممتاز مصری عالمِ دین  محمد عبدہ  کے مشاہدے  کے مطابق  "اسلام مغرب میں نظرآتا ہے:مسلمان مشرق 
میں نظر آتے ہیں" میرے خیال میں اِس بات کو یوں کہنا زیادہ بہتر ہے کہ " دینِ اِسلام " بطور رسوماتی 
"عبادات"نماز، روزہ ،حج وعمرہ، درود و اذکار کا رواج مسلمانوں میں اِس درجہ بلند ہے،کہ دُنیا میں اُسکا کوئی 
کوئی ثانی نہیں ہے جبکہ "دینِ اسلام"  بطور  نظامِ حیات  "عبادات" مثلاً  زکواۃ اداکرنا،صفائی نصف ایمان
،والدین کے حقوق ادا کرنا، رزق حلال عین عبادت،ایک انسان کاقتل پوری انسانیت قتل، رشوت دینا لینا،
جھوٹ نہ بولنا، ملاوٹ نہ کرنا، چوری نہ کرنا، دھوکہ نہ دینا، منافقت نہ کرنا غرض کہ اخلاقیات،معاشرت، 
معیشت، مدنیت، قانون،اقراء تعلیم اورسائنس وغیرہ  کے حوالے  سے اِسلام  نے جو اُصول قُرآن اور سُنت  کے  زریعے مسلمانوں کو بتائے ہیں مسلمان اُن اُصولوں کی پیروی میں انتہائی پست درجہ پر ہیں جبکہ
 اسلام کے بتائے ہوئےانہیں اُصولوں کو مغربی ممالک امریکہاورجاپان وغیرہ  نے اپنایا ہُوا ہے یہی وجہ کہ 
 مسلمان خود کہتے ہیں کہ "اسلام مغرب میں نظرآتا ہے:مسلمان مشرق میں نظر آتے ہیں" 
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
پاکستانی نژاد خاتون شہرزادہ رحمان( پروفیسرجارج وا شنگٹن یونیورسٹی) اور ایرانی نژاد جناب ڈاکٹر حسین عسکری بھی پروفیسر ہیں دونوں نے مل کر تحقیق بعنوان "اسلامی انڈکس" شروع کی اِس تحقیق کی حاصلات کو دُنیا نیوز کے محترم  عاصم محمود نے سنڈے میگزن  کیلئے ضبطِ تحریر میں لائے ہیں جسکی اشاعت 27 جولائی کے شمارے ہوئی ہے ۔۔ مکمل تفصیل کیلئے میگزین ملاحظہ فرمائیں ذیل میں صرف انڈیکس کہ کونسا ملک کس درجہ  پر ہے دیا جارہا ہےَ۔۔
**************
اِس ضمن میں 208 ممالک میں سرِفہرست ممالک کی تفصیل 
جون2014ء میں محققوں نے ’’اسلامی انڈکس‘‘ کی اپ ڈیٹ تفصیل جاری کی ہے

 (1) آئرلینڈ (2) ڈنمارک (3)لکسمبرگ  (4)سویڈن (5) برطانیہ (6)نیوزی لینڈ (7) سنگا پور یوں رہا   (1) آئر لینڈ (2) ڈنمارک  (3)لکسمبرگ(4)سویڈن (5) 
برطانیہ (6)نیوزی لینڈ (7) سنگا پور (8) فن لینڈ(9) ناروے (10)بلجیم (11)آسٹریا (12)ہانگ کانگ(13)کینیڈا  (14)آسٹریلیا اور (15)ہالینڈ۔گویا اس بار بھی لگ بھگ وہی ملک سرفہرست رہے جو پچھلی تحقیق میں اول آئے تھے۔ اس نئی فہرست میں بھی عالم اسلام میں ملائشیا  33نمبر پر فائز ہے ۔جب کہ پاکستان کا درجہ بھی کچھ بلند ہوا اور اسے 145نمبر ملا ۔کچھ اور اسلامی ممالک کے نمبر یہ رہے: سعودی عرب 97،مصر129، ایران 139، عراق 148اور افغانستان149۔ دنیا کے دیگر اہم ممالک نے یہ نمبر پائے:امریکہ 16،فرانس 17،جاپان 21،جرمنی 26،اسرائیل   27، اٹلی 34اور بھارت 97۔پر ہے۔۔( محترم عاصم محمود اورروزنامہ دُنیا نیوز کا شُکریہ )
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے،اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }