Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, August 8, 2014

"عجیب تراشی دلیل "

منجانب فکرستان 
ہمارےگلوبٹ نے تو اپنے  ڈنڈے  سے  گاڑیوں کو  زخمیکرنے والے ایسے ایکشن دکھائے کہ دُنیا بھر میں
 اپنے نام  کا ڈنکا بجادیا۔۔جبکہمحترم ڈاکٹر گلبرٹ صاحب نے،غزہ زخمیوں کے علاج معالجے میں جو خدمات
 انجام دیں اور محصورین غزہ  پر  ڈھائے جانے والے انسانیت  سوز ظلم کے خلاف  بطور چشم دید گواہ  کے
 حق کی آواز بلند کرنے پر دُنیا بھر میں شُہرت پائی، تاہم  آج کی دُنیا میں یہ چلن  چل پڑا  ہے کہ جنہیں،
کسی سبب  سچ ہضم کرنا مشکل ہوتا ہے،وہ سوشل میڈیا  کے زریعے کُچھ اِسطرح کے دلائل تراشتے ہیں کہ 
  بیچارے  سچ دُھندلا نے لگتے ہیں ۔۔۔
 ڈاکٹرصاحب کی بے لوث  انسانی خدمت  اور انسان ہونے  کے  ناطے  محصورین غزہ پر اسرائیلی ظلم کے 
خلاف آواز  اُٹھانا، جن لوگوں  کو ہضم نہیں ہو رہا ہے، انہوں نے یہ دلیل تراشی ہے کہ ڈاکٹر صاحب کو
ایک روبوٹ کی طرح صرف علاج معالجے تک محدود رہنا چاہئیے، انسان ہونے کے باؤجود انسانی جذبات کا
 اظہار نہیں کرنا چاہئیے ۔۔۔   
 آپ نے "اصلی ہیرو فلسطینی ہیں" بی بی سی سائٹ نہیں پڑی ہے،اگر پڑھنا چاہیں تو لنک حاضر ہے
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے،اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }