Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, August 10, 2014

میں کوئی جھوٹ بولیا ؟؟


منجانب فکرستان
یومِ شُہداءاور آزادی مارچ  کے حوالے  سے حکومتی  ردِ عمل سے ایسا محسوس ہوتا ہےکہ مسلم لیگ ن خود
 باری والوں کوبُلا رہی ہے،عوام کا کیا ہےعوام کا کوئی نہیں ہےپیپلز پارٹی نےعوام کی بات کی حکومت بنائی
 عوام نے مٹھائی بانٹی،نتیجہ ٹھن ٹھن گوپال نکلا، پھر کشکول توڑنے،  والے آگئے لیکن ابھی کشکول توڑنے 
کی مشق کر ہی رہے تھے کہ باری والوں سے اُلجھ پڑے،اب کہہ رہے ہیں ایک  پیج پر ہیں عوام دیکھ رہی 
کہ کشکول توڑنے والوں نے کشکول توڑنے کےبجائےاُسکا سائز بڑا کرلیا ہے،مہنگائی بڑھ رہی ، اسلیے موجودہ 
جاری چپقلش کے نتیجے میں اگر  باری والے آجاتے ہیں تو عوام کا  کیا ہے، عوام کا کوئی نہیں ہے۔جمہوریت 
کی دعوے دار سیاسی پارٹیاں بلدیاتی الیکشن تک کرانے کی روادار نہیں ہیں،عمران خان نے بھی 90 دنوں 
میں بلدیاتی الیکشن کرانے  کے دعوے کئے تھے، وہ بھی سب ۔۔۔ہَوا ثابت ہوئے ۔۔۔
 ٭۔۔۔٭۔۔۔٭
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے،اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }