Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, August 3, 2014

" سمجھ میں نہ آنے والی بات "

 منجانب فکرستان 
 اقوام متحدہ  کے ڈائریکٹر آپریشن نے کہا ہے کہ"اسرائیلی حُکام کو اقوام متحدہ کی پناہ گاہوں کی  نہ صرف
 فہرست دی گئی ہے بلکہ انکی نشان دہی بھی کئی بار کرا  چُکی ہے،اس کے باؤجود اسرائیل کا اِن پناہ گاہوں 
پر حملے کرنا سمجھ میں نہ آنے والی بات ہے" ۔۔
  تاہم اسرائیلی اورفلسطینیوں کی ہلاکتوں کی نشان دہی سےنہ سمجھ میں آنے والی بات،سمجھ میں آنےلگتی 
ہے،حماس کے حملوں سے"اسرائیلی سویلین شہری ہلاک نہیں ہوئے "66 اسرائیلی فوجی ہلاک ہوئے ہیں 
  یعنی حماس صرف فوجیوں کو نشانہ بنا رہا ہے،جبکہ اسرائیلی فوجی،معصوم بچوں،خواتین اور بے گُناہ  فلسطینی 
سویلین شہریوں کو ہلاک کر رہے ہیں، یہاں تک اقوام متحدہ  کی  پناہ گاہوں یعنی  دُنیا کے ملکوں کی متحدہ 
پناہ گاہوں میں آنے والے فلسطینیوں کوبھی اسرائیل  ہلاک کر رہا ہے۔۔
 اسرائیل کے اِس عمل کو سوائے انسانی (فلسطینی) نسل کُشی  کے اور کیا  نام دیا جاسکتا ہے۔۔۔  
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے،اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }