Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, May 14, 2013

" شفاف الیکشن "

 منجانب فکرستان: ڈیفنس کی کہانی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شفاف الیکشن پر خواہ مخواہ  انگلیاں اُٹھائی جا رہیں، اب اس سے زیادہ شفافیت کیا ہو گی کہ بعض حلقوں میں فرشتوں نے ووٹ ڈالے ہیں ( فافن کے مُطابق 136 اسٹیشنوں پر٪ 100 سے زیادہ ٹرن آؤٹ رہا)  جبکہ 45 لاکھ سمندر پار پاکستانیوں کو ووٹ ڈالنے کا حق نہیں دیا گیا ، اگر انہیں حق مل جاتا تو رزلٹ کچھ اور ہوتا۔ 
 مثال: کراچی ڈیفنس ہوکہ لاہور ڈیفنس اِس میں اعلیٰ تعلیم یافتہ اور اتِنا باشعور طبقہ رہتا ہے کہ  جو دھرنا تو دُور کی بات ہے ووٹ ڈالنے تک نہیں جاتا کہ چہرے ، نام اور پارٹیاں الگ سہی، لیکن سب ایک ہیں، اِن میں کوئی فرق نہیں  پھر انتخاب کیسے ہو اور کس کا ہو ؟؟؟ اِس سوچ کے تحت اکثریت ووٹ دینے نہیں جاتی ہے ۔۔۔
 اس الیکشن میں اُنہیں ایک ایسی آواز سُنائی  دی جو بالکل نئی تھی ، اس نئی آواز میں موجود خلوص بھی اُنہیں نظر آرہا تھا ، اِس لیے ڈیفنس کے رہائشی اس آواز پر جذباتی ہوگئے ، کیا مرد کیا خواتین کیا جوان کیا بوڑھے سب ہی ووٹ دینے نکل پڑے لیکن نتیجہ؟؟؟
پورے پاکستان میں صرف لاہور ڈیفنس اور کراچی ڈیفنس کے مکینوں نے نہ صرف دھاندلی کا شکوہ کیا بلکہ جذباتی نعرے بھی لگائے اور دھرنا بھی دیا ۔۔۔
 45 لاکھ سمندر پار ووٹرز بھی ڈیفنس ووٹرز کی طرح اعلیٰ تعلیم یافتہ اور باشعور ووٹرز ہیں،جو لسانیت، برادری ازم، علاقائی عصبیت، گدی ازم غرض کہ ہر طرح کے دباؤ سے آزاد ووٹرز  ہیں،  میری معلومات کے مُطابق سمندر پار والوں کو بھی اِس نئی آواز نے متاثر کیا تھا اور جذباتی بھی ہوئے تھے، اگر اِنہیں ووٹ کاسٹ کا حق مل جاتا تو پھر نتائج یہ نہیں رہتے، بُہت بدل جاتے ۔مگر  
85 سالہ عمر نے اپنے تقاضے دکھائے۔۔۔45 لاکھ دباؤ سے آزاد ووٹرز ووٹ سے محروم ہوئے۔ 
ممکن ہےآپکا نقطہ نظر مجھ سے مختلف ہو، اور یہ کوئی بُری بات نہیں ہے،اب مجھے اجازت دیں،آپکا بُہت شُکریہ۔
{ اللہ بیلی }
لنک پر فافن رپورٹ کی تفصیل ہے