Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, May 25, 2013

اُڑنے سے پیشتر

منجانب فکرستان: دوچار ہاتھ جبکہ لبِ بام رہ گیا تھا۔ (غالب سے معذرت)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کیا خیبر پختونخوا میں حکومت بننے سے پہلے ٹوٹ جائے گی ؟؟ چونکہ اب دونوں جانب سے  وضاحتی بیانات آرہے ہیں ، لہجہ بھی بدل رہا ہے ، جماعت اسلامی کے رہنما امیرالعظیم کا کہنا ہے کہ، 3 وزارتیں،تعلیم ،فنانس اور زکواۃ جماعت اسلامی کو دینے کی بات طے ہوچُکی ہے جبکہ پی ٹی آئی کے قائدین وزارتیں دینے سےمتعلق اپنی لاتعلقی کا اظہار کر رہے ہیں۔ ۔ ۔

اِس سلسلے میں جماعت اسلامی کے امیر العظیم اپنے نقطہ نظرکی وضاحت میں یہ دلیل پیش کی ہے کہ،دو دن پہلے پارٹی وفد کی عمران خان سے ملاقات ہوئی تھی جس میں وزارتوں کے بارے میں بھی بات ہوئی تھی اگر اس بارے میں پی ٹی آئی کو کچھ تحفظات ہوتے تو سامنے آجاتے۔۔۔

 پی ٹی آئی کی پارٹی ترجمان شیریں مزاری نے کہا ہے کہ عمران خان کی خواہش ہے کہ تعلیم کی وزارت پی ٹی آئی کے پاس رہے ، چونکہ اس حوالے سے پارٹی نے اپنا ایک جامع روڈ میپ بنایا ہُوا ہے جو نہ صرف خیبرپختونخوا بلکہ پورے ملک کیلئے ایک رول ماڈل ثابت ہوگا۔۔۔
یاد ہوگا کہ الیکشن میں دونوں پارٹیوں کے درمیان سیٹ ایڈجسٹمنٹ کا معملہ دوچار ہاتھ جبکہ لبِ بام رہ گیا تھا ۔۔۔

 رائے سے اتفاق/ اختلاف کرنا سب کا حق ہے۔۔۔خبر کی تفصیل کیلئے لنک پر جائیں ۔۔۔ مجھے اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔
{ ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں}