Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, May 12, 2013

"مختصر سا جائزہ "

 منجانب فکرستان: پی ٹی آئی کو کم سیٹیں ملنے کی چند ممکنہ وجوہات۔ 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 (دوستو : میری اُنگلیاں پھسل گئیں کالم نگار ہارون رشید کے بجائے ہارون الرشید لکھ دیا تھا ، اِس کیلئے میں معزرت خواں  ہوں) یہ  اُسی طرح ہُوا ہے جسطرح عمران خان نے شیرپر مہر لگانے کو کہا اور لوگوں نے شیر پر مہر لگا دیا۔۔ اسی طرح شہباز شریف نے دو سال میں بجلی ختم کرنے کی بات کی ہے دیکھیں کیا ہوتا ہے ؟؟؟ 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مثلاً عمران خان نے نواز شریف کے خلاف جو جوش و جذبے والا اندازِ تکلم اپنایا تھا وہ پنجاب کی عوام کو پسند ہو۔۔۔جبکہ عمران خان ممکن ہے اِیسا سمجھتے رہے ہوں کہ اس طرح  کے جوش ،جذبے اورجیت کے دعوے کرکے وہ ووٹروں کا پی ٹی آئی پر اعتماد بڑھا رہے ہیں۔۔
  کالم نگار ہارون رشید کی بات نہ ماننے پر اُنکا کپتان سے خفا ہونا ۔۔۔ کالم نگار حسن نثار کا ایک دم سے یوٹرن لینا اور پی ٹی آئی کے خلاف لکھنا ،جو لوگ حسن نثار اور ہارون رشید کے کالم پڑھتے ہیں اُن پر پی ٹی آئی کے بارے میں منفی اثرات پڑے ہونگے ۔۔ 
  تجربہ، سرمایا اور طاقت انتخابات میں جیت کے  بڑے اسباب میں شمار ہوتے ہیں۔۔ ن لیگ اِن تینوں طاقتوں میں مالا مال تھی۔۔ ن لیگ کے امیدوار تجربہ کار تھے ، سرمائے کی طاقت بھی اُنکے پاس تھی جبکہ پنجاب کی انتظامیہ شہباز شریف والی ہی تھی ۔۔ 
 ممکن ہے آپ کے خیالات مجھ سے مختلف ہوں اور یہ کوئی بُری بات نہیں ہے۔اب مجھے اجازت دیں۔آپکا شُکریہ
 {اللہ بیلی }