Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, May 19, 2013

" خالص کھیل "

منجانب فکرستان : آئی پی ایل : حرکات وسکنات 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آئی پی ایل کھیل  کئی انسانوں کی حقیقی خوشی کا باعث ہے/تھا لیکن اب یہ خالص نہیں رہا،اب ہمیشہ شک کے دائرہ میں رہے گا ، یوں مزا کرِ کرا کرے گا۔۔شروع شروع میں لڑکیوں کے ناچ پر اُنگلیاں اُٹھیں تھیں کہ لوگ کرکٹ کا خالص کھیل دیکھنا چاہتے ہیں، لیکن ہُوا کیا لڑکیوں کا ناچ تو خالص رہا اور کرکٹ کا کھیل ہی  ملاوٹ زدہ ہو گیا۔۔  
سیاست کے کھیل میںجیت کیلئے اور کرکٹ کے کھیل میں ہار کیلئے دھاندلیاں ہورہی ہیں، سیاستدانوں کی طرح اب کرکٹ کے کھلاڑی بھی بدنام ہوتے جارہے ہیں  البتہ دونوں میں فرق یہ ہے کہ سیاستداں کو جسم پر جس جگہ کُجھلی محسوس ہو کُجھا لے گا   لیکن کرکٹ کا کھلاڑی سپاٹ فکسنگ خوف سے مّچھر کے کاٹنے پر بھی نہیں کُھجائے گا اور نہ ہی جوتے کے کاٹنے پر کوئی ردِ عمل دِکھا سکے گا۔۔  یعنی حقیقی حرکات وسکنات بھی اب شک دائرے میں رہیں گے۔۔۔اب اجازت دیں ،بُہت شُکریہ۔
{ خُدا حافظ }