Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, April 9, 2013

" Lady Iron "

 منجانب فکرستان: زمین کی تھیچر پر لکھی کتاب سے منتخب چندقابلِ دید اوراق 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آئرن لیڈی ہوکہ اِسٹیل وومن اُسنے ٹوٹ جانا ہے، جو آیا ہے اُسنے جانا ہے ۔۔خُدا کی حکمت اور اُسکی سببیت سے گھومتی زمین جو کُچھ دیتی ہے ،پھر وہی سب کُچھ چھین بھی لیتی ہے۔۔۔

یہ  گھومتی زمین ہمیں زندگی دیتی۔۔ جوانی اور شباب دیتی ہے ،پھر اسے چھین کر بُڑھاپا دیتی ہے اور آخر میں زندگی ہی چھین لیتی۔۔۔"مار گریٹ تھیچر" کے بارے میں گھومتی زمین نے اپنی کتابِ 8 اپریل 2013 کو مکمل کرلی  ذیل میں اُسی کتاب کے چند اوراق ہیں۔۔۔ انہیں غور سے دیکھیں کہ یہ اوراق  غور و فکر کی دعوت دیتے ہیں ۔۔ اجازت دیں۔۔ رب راکھا

      Iron Lady