Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, April 19, 2013

"اوور سیز پاکستانی "

  منجانب فکرستان : 45 لاکھ: 70لاکھ: 13 بلین ڈالر :معیشت : ڈوبتی کشتی 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یہ خبر نہ صرف بیرونی ملک مقیم پاکستانیوں کیلئے خوشخبری ہے بلکہ  پاکستان کیلئے بھی خوش آئند بات  ہےکہسیکرٹری الیکشن کمیشن جناب اشتیاق احمد خان نے بتایا ہے کہ سپریم کورٹ کے احکامات کی روشنی میں اعلیٰ سطحی اجلاس میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ صدارتی حکم نامے یا آرڈینس کے زریعے   بیرونی ملک مقیم  پاکستانیوں کو ووٹ دینے کا حق دیا جا ئے گا۔۔ الیکشن کمیشن کے مطابق بیرونِ ملک مقیم باقاعدہ تصدیق شُدہ ووٹروں کی کُل تعداد تقریباً 45 لاکھ کے قریب ہے ۔۔ ( تفصیل لنک پر)
 اس وقت کم وبیش 70 لاکھ پاکستانی دُنیا کے مختلف ملکوں میں مقیم ہیں۔۔جو ہر سال تقریباً 13 بلین ڈالر پاکستان بھیجتے ہیں، یہ زر مبادلہ کمانے کا دوسرا بڑا زریعہ ہے ،یوں پاکستان کی معیشت کی ڈوبتی کشتی کو سہارا دینے والے یہ ہی اوور سیز پاکستانی ہیں۔۔ اب اجازت دیں۔۔۔

{پڑھنے کا شُکریہ ۔۔۔رب راکھا}