Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, May 5, 2012

کیا ٹیری جونز " پادری " کہلانے کا حقدار ہے ؟؟؟

منجانب فکرستان:- کیا ٹیری جونز "پادری" کہلانے کا حق دار ہے ؟؟؟  
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 ملعون ٹیری جونز" پادری" کہلانے کا حق دار نہیں ہے چونکہ اُسے تعلیماتِ مسیحیت سے واقفیت نہیں ہے اُسنے مسلمانوں کی جو دل آزاری کی ہے وہ "شیطانی" حرکت کی ہے اور مسیحیت کی تعلیم کے منافی ہے ۔جسکو مسیحیت کی تعلیمات ہی معلوم نہ ہو وہ "پادری" کہلانے کا کسی طور مستحق نہیں ہوسکتا ہے ۔ چونکہ اِس شخص کے فعل سے مسیحی تعلیمات / مسیحی برادری بدنام ہوئی ہے۔۔۔اس لیے  پوپ کوٹیری کے خلاف کاروائی ضرور کرنا چاہئیے ورنہ یہی کہا جائے گا کہ ٹیری کو پوپ کی خاموش حمایت حاصل ہے ۔۔۔
آجکل محترم جناب ڈاکٹر صفدر محمود صاحب ایک کتاب جو کہ برطانوی جاسوس ہمفرے کی ڈائری ہے سے اقتباس اپنے کالم میں قسط وار پیش کر رہے ہیں ، جس میں واضع طور پر لکھا ہے کہ مسلمانوں میں فرقہ پرستانہ پھوٹ ڈالی جائے ۔۔۔اب مسلمان "عُلما" کو چاہئیے کسی طرح بھی بن پڑے اغیار کے سازشی عزائم کو ناکام بنانے  کیلئے اختلافات مٹائے نہ جاسکتے ہوں تو اختلافات کو رکھتے ہوئے (یعنی اختلافات بھلاکر) باہم شیر و شکر ہوکر مسلم اتحاد کو قوت بنائیں ۔۔۔ اس خواہش کا پہلے بھی کئی بار اپنی پوسٹوں میں اظہار کر چُکا ہوں یہ خواہش میری ہی نہیں پوری اُمتِ مسلمہ کی خواہش ہے،خُدا کرے جلد پوری ہو آمین ۔۔۔ ڈاکٹر صاحب کے کالموں کیلئے درج ذیل لنک پر جائیں ، اور مُجھے دیں اجازت ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔(ایم ۔ ڈی)