Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, May 23, 2012

٭ خاندان اور مذہب ٭

منجانب فکرستان :- کیا انسان جتنا " سماجی " بننا تھا بن چُکا اور اب؟؟؟۔۔۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اس بات میں کسی قسم کی شک کی گنجائش نہیں ہے کہ جب انتخابات قریب ہوتے ہیں تو انتخابات میں حصّہ لینے والے ایسی باتوں سے گریز کرتے ہیں  جو سماج میں کسی قسم کے تنازعہ کا درجہ رکھتی  ہوں، ایسی متنازعہ باتوں پر نہ تو حمایت میں بیان دیا جاتا  اور نہ ہی مخالفت میں چونکہ یہ باتیں  براہِ راست رائے دہندگان کی رائے  پر اثر انداز ہوتی ہیں، اس لیے انتخابات میں حصّہ لینے والے متنازعہ باتوں پر کسی بھی قسم کا بیان دینے سے گریز کرتے ہیں ۔۔۔امریکی الیکشن قریب ہیں اس لیے "اوباما" کا ہر بیان انتخابات  سے جوڑ کر دیکھا جاتا ہے، اوباما کا سماج میں متنازعہ "ہم جنس پرستی" فعل کی حمایت میں بیان دینا سمجھ میں نہ آنے والی بات ہے۔۔۔ یا  پھر کہیں ایسا تو نہیں ہے کہ امریکی رائے دہندگان کی اکثریت ہم جنس پرستی کے حامی ہوگئے ہوں (چونکہ یہ روش دنیا میں بہت تیزی سے پھیل رہی ہے)  جس بنا پر انہیں یقین دلانے کیلئے ایسا بیان دیاگیا ہو تاکہ اُن کے ووٹ حاصل کرسکیں ۔۔۔
 اگر ایسا ہے تو پھر یہ سوال پیدا ہوتا  ہے کہ آیا انسان "سماجی" بننے کےعمل میں ترقی کی جانب گامزن ہے  یا  تنذلی کی جانب یا پھر  جتنا سماجی بننا تھا بن چُکا اور اب اس نے دوبارہ  تنذلی کی جانب اپنا سفر شروع کردیا ہے، بظاہر لگتا تو ایسا ہی ہے چونکہ ہم جنس پرستی کے  معنی خاندان کا ٹوٹنا ہے،خاندان کا ٹوٹنا مذہب سے دور ہونا ہے، مذہب سے دور ہونا  گویا انسان سے اُس  کا  مقصدِ زندگی چھنِ جانا ہے، کوئی مانے یا نہ مانے یہ سچّی حقیقت ہے کہ  خاندان اور مذہب نے زندگی کو معنی دیے ہوئے  ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔خاندان اور مذہب کےچھنِ جانے پر انسانی زندگی بے معنی ہو جائے گی ۔۔۔۔اب اجازت دیں ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔(ایم۔ڈی)