Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, March 21, 2012

'' اخلاقی معیار بلند ہو گا ''

منجانب فکرستان پیش ہے : ( K ( M.D :1-jokes: تبصرے  :1-jokes:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خبر: بھاول نگر تحریک انصاف کے جلسے کے خاتمہ پر بد نظمی۔صوفے کُرسیاں ہوا میں اچھالیں گئیں۔
٭: میرے خیال میں صوفے کرسیاں ہوا میں ایسے ہی نہیں اچلتیں پیسہ انہیں ہوا میں اچھالتا ہے۔ موروثی سیاست دانوں نے سونامی کو روکنے کیلئے سرمائے کا بند باند نے کی ٹھان لی ہے ،جس کی جھلک پرنٹ/الکٹرانک میڈیا میں صاف دیکھی جاسکتی ہے، خاص کر کچھ کالم نگار تو عمران خان کے خلاف اتنے  عریاں انداز میں لکھ رہے ہیں کہ کالم خود گواہی دے رہا ہے کہ پیسے لیکر لکھا گیا ہے۔۔۔ انہیں اپنی آنے والی نسلوں کا کوئی خیال نہیں ہے ۔۔۔ انہیں صرف اپنے لیے پیسے بنانے خیال ہے۔ 
خبر: سندھ میں لائسنس یافتہ اسلحہ لیکر چلنے پر پابندی ختم/ لیکن اسلحہ کی نمائش پر پابندی ہے۔
٭: اسلحہ لیکر چلنا یا اسلحہ کی نمائش کرنا ۔۔۔ کیا فرق ہے؟ یہ گنگا رام کی سمجھ میں نہ آئے ۔
خبر: خیبر پختونخوا، 28 خواجہ سراؤں کی مختلف محکموں میں بھرتیوں کا اعلان۔
٭: مجھے یقین ہے کہ ان بھرتیوں میں معیار کا پورا ،پورا ، خیال رکھا گیا ہوگا۔ اور جن محکموں میں یہ خواجہ سرا بھرتی ہوکر جا رہے ہیں یقیناً اُن محکموں کی نہ صرف کارکردگی بہتر ہوگی بلکہ اخلاقی معیار بھی کافی بلند ہوجائے گا۔۔۔ شاید اسی سوچ کے تحت ہی خیبر پختونخوا حکومت نے یہ فیصلہ لیا ہے۔۔۔     
بشکریہ روزنامہ جنگ/ 21 مارچ ۔
 

No comments:

Post a Comment