Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, November 10, 2011

اقبال کے مقالات نے مجھے مسلمان بنادیا ۔ (سبرینا) ۔

 منجانب فکرستان پیش ہے:٭ پی ایچ ڈی اسکالر، فلسفی اور مصنفہ کا اسلام قبول کرنا ٭
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  
اِسلام اور مذہب کے حوالے سے علامہ اقبال  کی صحیح فکر جاننے کیلئے ہمارے پاس اُنکے وہ "مقالات "ہیں  جو کہ انگلش میں لکھے گئے ہیں، میں ان مقالات کے  دیباچہ سے مختصر اقتباس  پیش کروں گا جس سے اُنکی فکر کا کچھ اندازہ ہوسکے ہوگا۔ آپ فرماتے ہیں: جدید انسان کی تعلیم و تہذیب اور اسکی نفسیات ماضی سے بُہت کُچھ مختلف ہوگئی ہے۔۔ ۔ قدیم انداز کا فکر و ذکر اس کیلئے  یقین آفرین اور دلنشین نہیں رہا ۔۔۔۔ اس لیے قدرتی طور پر یہ تقاضا پیدا ہوگیا ہے کہ علم دین کو سائنٹیفک یا حکیمانہ انداز میں پیش کیا جائے ۔۔۔۔ میں نے اس تقاضے  کو مقالا ت میں پورا کرنے کی کوشش کی ہے ۔۔۔۔ میرا مقصد یہ ہے کہ مسلمانوں کا مذہبی فلسفہ اس انداز میں پیش کیا جائے کہ اسلام کی فلسفیانہ روایات کو بھی ملحوظِ خاطر رکھا جائے اور انسانی افکار کے جدید افکار سے بھی ثبوت مہیا کیا جائے ۔۔۔۔قدیم وجدید کے امتزاج سے فکر اسلامی ایک نئی شکل اختیار کرسکتا ہے ۔۔۔ 
 اِن مقالات سے متاثر ہوکر روم یونیورسٹی کی سبرینا مسلمان ہوگئیں جسکی تفصیل یکم نومبر 2011 جنگ میں آئی ہے پڑھنے کیلئےآخر میں تراشہ موجود ہے ۔۔عمران خان بھی ان مقالہ جات سے بہت متاثر ہیں۔۔۔۔۔۔جبکہ ان مقالات  کی اشاعت پر فرقہ پرست عُلماء نے کافی اُدھم مچایا تھا بُہت شُکریہ: اقتباس (فکرِ اقبال)
 تبصروں کی پبلشنگ بند ہے۔ (ایم ۔ڈی)


No comments:

Post a Comment