Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, June 30, 2014

پھر میرا نام کس لیے ؟؟

  منجانب فکرستان : یہ ہماری طرح کیوں نہیں سوچتے ؟؟؟
دوستو: کوسٹا ریکا  کے فٹبال  ورلڈکپ  کواٹر فائنل  میں  پہنچنے پر میں اتنا  زیادہ  حیرت زدہ  نہیں ہُوا۔جتنا 
کے  وہاں  کے  نو  منتخب  صدرِ  جناب  Luis  Guillermo Solis   کی  بدعتی  باتوں  نے  کیا۔۔۔
 اب آپ خود اندازہ  لگائیں  کہ صدر  بنتے  ہی  حکم جاری کردیا  ہے  کہ کسی دفتر میں میری تصویر نہ لگائی 
جائے، ( حالانکہ تصویر ڈراؤنی نہیں ہے) تصویر کی  پوجا  نہیں ہونا چاہئیے اور یہ بھی کہ کسی  پُل  یا   شاہراہ 
 وغیرہ  کی افتتاحی  پلیٹ  پر میرا  نام  نہ لکھا جائے، افتتاحی پلیٹ  پرصرف افتتاح  کی تاریخ   لکھ دی جائے 
کافی ہے  چونکہ شاہراہ  یا  پُل بنانے میں میرا کوئی کردار نہیں ہوتا۔۔ پھر میرا نام کس لیے ؟ 
خُدا جانے  یہ کیسے لوگ ؟ ؟ جبکہ ہمارے لیڈرز تو تقریباً  روز ہی اخبارات میں کسی بھی بہانے اپنی تصاویر 
کی اشاعت چاہتے ہیں ۔ ہمارے  ملک میں تو ایسی خبریں بھی سُننے کو ملتی ہیں کہ:موجودہ با اثر لوگوں نے سابقہ با اثر لوگوں کی  افتتاحی نیم پلیٹ اُکھاڑ پھینک اپنے نام کی نیم پلیٹ بمع بھنگڑہ لگادی ہے ۔۔۔
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
بشکریہ بی بی سی سائٹ:http://www.bbc.co.uk/urdu/world/2014/06/140628_costa_rica_leader_rwa.shtml
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے۔اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }