Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, June 14, 2014

" بلند ہوتا : ریپ گراف "

منجانب فکرستان
  
ورلڈ کپ فٹبال:افتتاحی انٹرٹینٹمنٹ
 عورتوں کا لباس ملاحظہ ہو: انٹرٹینٹمنٹ کے نا م پر فلم،میڈیا اورسرمایاکاری نظام خواتین کے عریاں جسم 
دِکھا دِکھا کرمردوں کے فطری جبلی جذبات میں آگبھرتے رہتے ہیں،اِس آگ کو جو جتنا زیادہ جمع کرلیتا
 ہے، فطر ت اِس آگ کو بجھانے کیلئے اُتنی ہی بےچین رہتی ہے،اور پھر ذرا سا موقع ملنے پر " ریپ "
 ہوجاتا ہے۔
      برطانوی وزیر خارجہ ولیم ہیگ اور اقوام متحدہ کے ہائی کمشنر برائے مہاجرین کی خصوصی سفیر انجلینا جولی دس جون کو لندن کانفرنس میں افتتاحی تقاریر کرتے ہوئے

ہر ملک جنسی تشدد کے لپیٹ میں ہے (جان کیری
    جنگوں میں فوجیوں کو یہ شعور تو ہوتا ہے کہ وہ کسی لمحے بھی موت کے منہ میں جاسکتے ہیں حیرت ہے
   کہ پھر بھی اِن کے دماغوں میں ریپ جیسا گھناؤنا  جُرم،ظلم اور گُناہ کرنے کا خیال کیسے آجاتا ہے ؟؟
 اقواممتحدہ کے مطابق روانڈا میں تقریباً 5 لاکھ جبکہ بوسنیا میں 20 ہزار  خواتین کا ریپ دورانِ جنگ ہُوا۔
(مزید تفصیل لنک پر)۔
   
بوسنیا ئی خواتین پر ہونے والے ظلم کی داستان سُن کر انجلینا جولی آنسوؤں کو ضبط نہ کرسکیں اور وہ بہہ نکلے۔ 
 

 پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے۔اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }