Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, December 19, 2012

" ہوائی سفر "

منجانب فکرستان: میرے احساسات/چھوٹی سی نشانی
-------------------------------------------------------------------
میں جب بھی ہوائی سفر کرتا ہوں ، اور ہزاروں فٹ کی بلندی سے  نیچے زمین کی طرف  دیکھتا ہوں تو  خالق کی عظمت مجھے اپنی گرفت میں لے لیتی ہے ، اور یہ سوچنے پر مجبور کرتی ہے کہ انسان میں موجود( پُھونکی ہوئی) روح کی بدولت انسانی ذہن نے کسقدر حیرت انگیز کارنامہ انجام دیا ہے کہ اتنا بھاری بھرکم جہاز اور اس میں موجود اتنے سارے انسانوں کا بوجھ اُٹھائے کیسے آسانی سے فضا میں تیر تا جا رہا ہے،اور یہ  نہ صرف انسانی عظمت کے گُن گا رہا ہے بلکہ ساتھ ہی انسانوں کو دعوتِ فکر بھی دے رہا ہے وہ یہ کہ پُھونکی ہوئی روح نے انسان کو  کیسی عظمت عطا کردی ہے !!! یہ ایک چھوٹی سی نشانی ہے اُس لا انتہا عظمت والے کی ۔

(پھر اُس کو نِک سُک سے درست کیا اور اُس کے اندر اپنی روح پھونک دی ،اور تم کو کان دیے،آنکھیں دیں اور دل دیے ۔تم لوگ کم ہی شُکر گُذار ہوتے ہو۔(السجدہ۔ 9 مولانا مودودی)۔)
دوستو:آجکل میں جدہ میں ہوں جدہ آتے  ہوئے ہوائی سفرکے دوران  جو احساسات بنے وہ  میں نے آپ سے شیئر کئے ہیں۔جدہ میں ایک ماہ کا قیام ہے۔اب اجازت دیں ،آپ کا بُہت شُکریہ۔۔۔
" یار زندہ ۔۔صحبت باقی ۔۔ انشاء اللہ۔۔رب راکھا "