Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, December 17, 2012

"عشق نہ پُچھے ذات "

منجانب فکرستان : دُلہن نے 25 ہزار امریکی ڈالر بطور حق مہر دولہا کو ادا کئے
-----------------------------------------------------------------
"مو جائیں موجاں" 
یمنی دارلحکومت صنعاء میں اواخر دسمبر ایک ایسی شادی منعقد ہو رہی ہے جس میں دلہن اپنے دولہا کو ایڈوانس قیمیی جہیز کے علاوہ 'حق مہر' بھی ادا کرے گی۔.
العربیہ ڈاٹ نیٹ کو یمنی دولہا منتظر کے قریبی ذرائع نے بتایا اس منفرد شادی کی دلہن آسٹریلوی دوشیزہ ہیں اور انہوں نے اپنے ہونے والے شوہر کو قیمتی کار اور 25 ہزار امریکی ڈالر بطور ایڈوانس 'حق مہر' ادا کر دیئے ہیں۔
یمن کی قدامت پسند روایات کے پیش نظر دلہن کی تصویر حاصل نہیں کی جا سکی تاہم ذرائع کا کہنا ہے کہ آسڑیلوی دوشیزہ ایزا بیلہ اپنے والدین کے ہمراہ پہلی مرتبہ یمن آئیں اور منتظر نامی نوجوان کو دل دے بیٹھیں۔ منتظر اس گھر میں مالی تھا جہاں ایزا بیلہ نے اپنے والدین ہمراہ قیام کیا۔ دوشیزہ نے منتظر سے شادی کی خواہش ظاہر کی جسے غریب مالی نے اپنے لئے لاٹری سمجھا اور فورا ہاں کر دی۔ 
ذرائع کے مطابق آسٹریلوی کلچر کے مطابق کسی لڑکی کو اگر کوئی نوجوان پسند آ جائے تو وہ اس کی حیثیت سے بے نیاز ہو کر اسے جیون ساتھی بنا لیتی ہے۔ یمن کے ایمیگریشن اینڈ پاسپورٹ ڈیپارٹمنٹ کے اعداد و شمار کے مطابق 350 غیر ملکی یمنی خواتین سے نکاح کی اجازت حاصل کر چکے ہیں۔ سن 2012ء کی پہلی ششماہی کے دوران 87 یمنی مردوں نے غیر ملکی خواتین سے شادی کا اجازت نامہ حاصل کیا
نوٹ : یہ العربیہ نیٹ کی کاپی پیسٹ ہے، دولہے کی کا ر دیکھنے  کیلئے لنک پرجائیں .