Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, December 11, 2012

" قول وفعل ؟"

منجانب فکرستان: نواز شریف اورسُقراط شریف
----------------------------------------------------------------
  اِس واقعہ نے یہ بات اور پکّی کردی کہ اگر حکومت  نواز شریف کی بنتی ہے تو چہروں کے علاوہ کچھ نہیں بدلے گا میں جس واقعہ کی جانب اشارہ کررہا ہوں وہ نواز شریف کی ٹریفک قانون شکنی کا ہے،قانون بنانے والوں کو قانون شکنی کسی صورت زیب نہیں دیتی،سُقراط شریف  نے قانون کی پاسداری میں زہر کا پیالہ پینا پسند کیا جبکہ قانون شکنی کرکے وہ اپنی جان بچا سکتا تھا جس کا انتظام بھی کرلیا گیا تھا   لیکن سُقراط کے ظرف نے گوارہ نہیں کیا کہ جس بات کی تعلیم وہ زندگی بھر دیتا رہا ہے آج اپنی جان بچا کر۔۔ اُس تعلیم کی نفی کردے ۔۔۔
لیکن نواز شریف تو  ٹریفک میں پھنسی اپنی قوم کے ساتھ اپنی شراکت تھوڑی دیر کیلئے بھی برداشت نہ کرسکے ۔۔ویسے وہ قانون کی پاسداری کی باتیں کرتے کبھی نہیں تھکتے، ۔۔۔ قول وفعل تضاد کی مثال درج ذیل خبر میں ۔۔۔ 
میری رائے سے اتفاق کرنا ضروری نہیں۔۔  اب اجازت دیں ۔۔آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔