Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, November 16, 2014

پاکستانی نوجوان خاطر جمع رکھیں۔۔۔

 منجانب فکرستان 
بھارت ریپ کے حوالے سے دُنیا بھر میں بدنام ہے۔۔ٹائمز آف انڈیا میں شائع رپورٹ  کے مطابق ہر 30 ویں منٹ پر ریپ کا ایک کیس رجسٹر ہوتا ہے۔جبکہ ریپ کی ایک  بُہت بڑی تعداد ایسی بھی ہے کہ جو رپورٹ نہیں ہوتی ہے۔۔
بھارت میں ایک طرف تو ریپ کے خلاف آئے دن بڑے سے بڑے احتجاج ہوتے رہتے ہیں،نتیجے میں سخت سے سخت قوانین بنائے جاتے ہیں، تو دوسری جانب بھارتینوجوانوں کے طرف سے جس میں لڑکیاں پیش پیش تھیں نے 2 نومبر کو   پبلک پلیس پرمُورل ویلیوز کو روندتے ہُوئے کسنگڈے   منایا گیا  لڑکیوں کی طرف سے اسطرح کے پیغامات دئیے جانے کے بعد ریپ کیسیس میں مزید اضافہ ہوگا۔جبکہ قوانین اور مورل ویلیوز سب دیکھتے رہ جائیں۔۔
 بلکہ خدشہ یہ بھی ہے کہ کِسنگ ڈے وائرس کہیں پڑوسی ممالک میں بھی سرایت نہ کرجائے، تاہم پاکستانی نوجوان خاطر جمع رکھیں کہ پاکستان میں یہ وائرس نہیں آپائے گا ۔۔۔ اب اجازت دیں، پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔۔۔ 

٭۔۔۔٭۔۔۔٭
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اختلاف / اتفاق کرنا آپ کا حق ہے
{ہمیشہ رب کی مہربانیاں  رہیں }