Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, November 19, 2014

"دُعا ہے کہ اُونٹ کسی اچّھی سمت کروٹ بیٹھے "

منجانب فکرستان
 جب نیا نیا بلاگر بنا تھا،محترم یاسر عمران مرزا نے حوصلہ افزائی کی تھی، جس کیلئے میں اُنکا احسان مند ہوں۔۔اُنکی آگاہی ای میل ملی ہے۔لنک آخر میں۔ 
میں بھی عمران خان کی حمایت میں لکھتا تھا۔عمران نے جس (عملی) یوٹو پیا کی جھلک اپنے منشور اور دعوؤں میں دکھائی تھی اُسکی تکمیل کیلئے خیبرپختونخواہ نے اُنہیں موقع فراہم کیا ،اب ہونا تو یہ چاہئیے تھا کہ یکسو ہوکر ذہن میں موجود اپنی یوٹوپیا کا جامہ خیبر پختونخواہ پر چڑھانے کیلئے جان لڑا دیتے اور نہ صرف باقی کے تین صوبوں کو بلکہ دُنیا کو بھی مخلصی کی جیت کا سبق پڑھا دیتے ۔۔۔
مگر آپ نے تو بلدیاتی الیکشن تک کراکے نہ دیا۔۔۔لیکن یہ بھی ایک حقیقت ہے کہ عوام کے پاس آپکو آزمانے کے   علاوہ اور کوئی چارہ نہیں ہے ۔۔۔اِس لئیے عوام نے آپکو پکڑلیا ہے۔۔عوام آپکے جلسوں میں شریک ہورہی ہے اور آپ کے جلسے کامیاب جارہے ہیں ۔۔۔دُعا ہے کہ اونٹ کسی اچّھی سمت کروٹ بیٹھے۔۔۔اب اجازت دیں پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔۔۔
خیبر پختونخواہ حکومت کی کار کردگی کے بارے میں آگاہی ای میل یاسر عمران مرزا کی پوسٹ بعنوان" عمران خان جواب دو" کا لنک
  http://yasirimran.wordpress.com/2014/11/18/imran-khan-jawab-do/#comments  
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
   پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اختلاف / اتفاق کرنا آپ کا حق ہے
{ہمیشہ رب کی مہربانیاں  رہیں }