Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, November 13, 2014

" خُدا کی پھونکی ہوئی روح، انسانی غور و فکر " ایک اور انسانی کار نامہ "


منصوبے پر کام کرنے والی ٹيم کے ارکان
خوشی سے ہنستے۔۔مسکراتے۔۔ چمکتے ۔۔دمکتے۔۔چہرے
 سورۃ السجدۃ آیت9 کے مطابق خالقِ کائنات نے اپنی روح انسان میں پھونکی، تدبر اور غور و فکر کے نتیجے میں یہ روح۔۔ کائنات میں موجود حقیقتوں و قوانین سے پردہ اُٹھاتی ہے، مثلاً سائنسداں تو رہے ایک طرف عام انسانی تجربہ ہے کہ جب انسان کسی مسئلے پر یکسو ہوکر جتنا غور و فکر کرتا ہے مسئلے کے اُتنے ہی مگر مختلف قسم کے حل پاتا ہے۔۔یہی وجہ ہے کہ قُرآن میں ایک بڑی تعداد میں ایسی آیات ہیں کہ جس میں خُدانے انسان کو کائنات پر غور و فکر اور تدبر کرنے کی دعوت دی ہے تاکہ انسان اپنے مسائل قوانینِ قدرت کے زریعے حل کرسکے مثلاً آج بانجھ جوڑے بچے پیدا کر رہے ہیں فارمی مرغیاں انڈے انسان کی پروٹین کی ضرورت کو پورا کر رہے ہیں  فصلوں سے زیادہ  اناج حاصل ہورہا ہے۔۔معزور چل پھر رہے ویکسین بچوں کو بیماریوں محفوظ رکھتیں ہیں غرض کہ دُنیا میں جتنے انسانی مسائل حل ہورہے ہیں وہ سب انسان میں خالقِ کی پھونکی ہوئی روح اور انسانی غور و فکر کا نتیجہ ہے ۔۔۔
تصویر میں خوشیوں سے بھر پور جو چہرےنظر آرہے ہیں یہ سائنسدانوں کی وہ ٹیم ہے کہ جنہوں نے کائنات کی تخلیق سے متعلق خُدا کی حکمت کو خُدا کی پھونکی ہوئی روح اور غور و فکر کے زریعے جاننے کے ایک ایسے منصوبے پر کام کیا کہ جسکی کامیابی /ناکامی کا نتیجہ دس سال بعد آنا تھا ۔۔۔یہ سائنسدانوں کی ٹیم ہے جو یہ کہنا نہیں جانتی  ہے کہ"کون جیتا ہے تیرے زلف کے سر ہونے تک" 
 ٹیم کا سال ،مہینے،گھنٹے، سیکنڈ گننے کے دن ختم ہوئے اور اُس تذبزب سے بھی آزاد ہوئے کہ منصوبہ کامیاب ہوتا ہے کہ نہیں چونکہ خلائی تحقیقاتی گاڑی سیارچے پر کامیابی سے اُتر گئی ۔۔اگر ہم سیارچے کی سطح کو دیکھیں تو محسوس ایسا ہوتا ہے کہ جیسے کامیابی کی امید کم ہو بہرحال انسان کامیاب رہا ۔۔۔
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اختلاف / اتفاق کرنا آپ کا حق ہے 
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
  مزید تفصیل کیلئے لنک پر جائیں اور مجھے اجازت دیں ۔پڑھنے کا شُکریہ
http://www.dw.de/%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%BE%DB%8C-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%A6%DB%8C-%DA%AF%D8%A7%DA%91%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DA%86%DB%92-%D9%BE%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%DA%AF%D8%A6%DB%8C/a-18059663?maca=urd-rss-urd-all-1497-rdf
{ہمیشہ رب کی مہربانیاں  رہیں }