Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, November 29, 2012

" دو خان " ووٹر پریشان "

منجانب فکرستان : خان دو مقصد ایک/ایک جائزہ
----------------------------------------------------------------
ڈاکٹر عبدالقدیر خان نے اپنی جماعت تحریک تحفظِ پاکستان (ٹی ٹی پی) رجسٹرڈ کر والی   ہے، اب یہ پارٹی بھی الیکشن  میں حصّہ لیگی ۔۔عبدالقدیر خان کو سیاست میں حصّہ لینے کا مشورہ دینے والے اُن کے دوست واقعی انکے بہی خواں ہیں یا ؟؟؟کیا یہ پارٹی عمران خان والے ووٹروں کو مخمصے میں نہ ڈال دیگی کہ ان دو خان میں سے  وہ کس خان کا انتخاب کریں ۔۔۔چونکہ دونوں ہی خان پاکستان اور پاکستانی عوام سے بے غرض محبت کرتے ہیں/دونوں ہی پاکستان اور پاکستانی عوام کا بھلا چاہتے ہیں/دونوں کا مقصد ایک ہی ہے یہ عوام بھی جانتی ہے۔۔۔اس لیے ایسے میں پاکستانی  عوام کیلئے  دونوں میں سے کسی ایک کا انتخاب کرنا بہت مشکل ہوگا۔۔۔۔
 اگر دونوں خان اناؤں کے اسیر نہ ہوئے تو  سیٹ ایڈجسٹمنٹ دونوں پارٹیوں کیلئے بہترین فار مولا ثابت ہوسکتا ہے۔۔۔ اور اگر بالفرض ایسا نہ ہُوا تو یقیناً دونوں خان ایک دوسرے کے ووٹ کاٹیں گے اور فائدہ کسی تیسرے کا ہوگا ۔۔۔ اسی امید پر/بہت سے لوگ ابھی سے بغلیں بجا رہے ہیں ۔۔۔ ہم تو صرف دُعا ہی کرسکتے ہیں کہ دونوں خان قومی مفاد کی خاطر اناؤں کو تج  دیں اور اناؤں کے حصّار سے نکل کر قومی مفاد میں فیصلے کریں ۔
۔۔انشاءاللہ ایساہی ہوگا۔۔
اب اجازت دیں ۔۔آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔