Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, November 21, 2012

" تعصبی منطق "

منجانب فکرستان : یہ کیا بات ہوئی ؟؟
-----------------------------------------------------------------
 "غزہ" پر حملے کا آ غاز اسرائیل فضائی حملے سے ہُوا (جس میں احمد الجباری شہید ہوئے) ساتھ ہی"آپریشن پیلر آف ڈیفنس" کا اعلان بھی ہُوا ظاہر ہے منصوبہ بندی کے تحت  ہی ایسا ہُوا لیکن تعصب کی انتہا ملاحظہ ہو مغربی ممالک اور امریکہ اسرائیل کو جارح ٹہرانے  کے بجائے الٹا  کہہ رہے ہیں کہ اسرائیل کو اپنے دفاع کا پورا حق ہے۔۔ یہ کیا بات ہوئی ؟یہ تو صا ف دنیا کی آنکھوں میں دھول جھونکنا ہُوا !!
تاریخ گواہ ہے کہ ہمیشہ ایسی ہی ناانصافیوں کے خلاف   گروہ تشکیل پائے ہیں اور آج بھی یہ سلسلہ جاری ہے چونکہ ایسے ہی تعصبی بیانات /ظلم زیادتی کے اقدامات  اِن گروہوں کو جواز اور فیول فراہم کرتے ہیں ۔۔۔
فطرت کے یہ اصول نہیں" ظلم بھی ہو اور امن بھی رہے" یہ ممکن نہیں 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 مکمل  تفصیل کیلئے  لنک پر جائیں ۔۔۔اب اجازت دیں ۔۔۔ آپ کا بُہت شُکریہ۔۔۔