Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, February 3, 2014

" امن " آمین"

منجانب فکرستان
معلوم نہیں کہ دُنیا کے دیگر ممالک کے لوگوں کا موضوعِ گفتگو کیا ہے؟؟لیکن پاکستان میں جہاں چلے جائیں
 ایک ہی لفظ سُنائی دیتا ہے وہ ہے "مذاکرات" پان کی شاپ ہو کہ دودھ کی دُکان یا پھر ہو کوئی آفس سب  
جگہیہی لفظسُنائی دیتا ہے۔۔یہاں تک کہ دودھ پیتا بچّہ بھی اپنی چمکتی آنکھوں کو اُچکا اُچکا کر اشاروں اشاروں  
میں ہنس کر ماں کو بتاتا ہے، مذاکرات ہو رہے ہیں ،ماں بھی مُسکرا دیتی ہے،،دُنیا کا حسین ترین رشتہ۔۔
توقع ہے کہ دیگر پاکستانی حضرات کی طرح دُعا کے اسپشلسٹ  عامر لیاقت صاحب بھی مذاکرات کی کامیابی کیلے خصوصی دُعا مانگ رہے ہیں ہونگے۔۔ہم بھی سر بسجود ہوکر خُدا سے دُعا گو ہوئے ہیں کہ پاکستان امن کا گہوارہ بن جائے۔ 
 (آمین)
اب اپنے دوست کو اجازت دیں۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔۔۔ 
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }