Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, February 23, 2014

" آئینِ اور شریعت "

 منجانب فکرستان 
 ای میل رابطہ دوستوں نے کہا ہے کہ : تلنگانہ پر لکھنا چھوڑیں پاکستان پر لکھیں۔۔  تو عرض ہے کہ : پاکستان میں جو بحث
 چل رہی ہے وہ سمجھ باہر ہے، مثلاً جتنے لوگ کہتے ہیں کہ  پاکستان کا آئین اسلامی ہے، اُتنے ہی لوگ انصار عباسی سمیت
 کہتے ہیں یہ جھوٹ ہے۔۔۔ایف سی اہل کار وڈیو  پر حکومت نے سوال اُٹھایا کہ یہ کونسی شریعت ہے؟ جسکا جواب جماعت
 اسلامی کے منور حسن نے دیا کہ طالبان کے بچوں اورعورتوں کو قید میں رکھنا یہ کونسی شریعت ہے؟منور حسن نےحکومت
 سے کہا ہے کہ مذاکرات کی میز دوبارہ بچھائیں۔۔۔ 
February 22, 2014 - Updated 1230 PKT
راولپنڈی…پاک فوج کے ترجمان نے کالعدم تحریک طالبان کے الزامات کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ سیکیورٹی فورسز کی حراست میں کوئی خاتون اور بچہ نہیں ہے، طالبان دہشت گردی سے توجہ ہٹانے کیلئے پروپیگنڈا کررہے ہیں۔آئی ایس پی آر کے ترجمان کے مطابق کالعدم تحریک طالبان کے ان دعوؤں میں کوئی حقیقت نہیں کہ طالبان رہنماؤں کی خواتین اور بچے سیکورٹی فورسز کے تحویل میں ہیں۔ترجمان نے اسے کالعدم طالبان کا پروپیگنڈا قرار دیا اور کہا کہ اس قسم کی باتوں کا مقصد ملک میں جاری دہشت گردی اور اصل مسائل سے توجہ ہٹانا ہے۔آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ حقیقت تو یہ ہے کہ خواتین اور بچوں کو کبھی بھی حراست میں نہیں لیا گیا۔
 بشکریہ روزنامہ جنگ" نیٹ سائٹ"۔ (کاپی پیسٹ)۔

 بشکریہ روزنامہ جنگ 23 فروری  شہ سرخیوں  سے منتخب( کاپی پیسٹ)۔
 پشاور…امیرجماعت اسلامی منورحسن نے تجویز دی ہے کہ پاکستان مذاکرات کیلئے افغان طالبان سے مدد لے اور ملاعمرکے پاس اپنا وفد بھیجے،پشاور میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہو ئے امیر جماعت اسلامی کا کہنا ہے کہ فوجی آپریشن مسئلے کا حل نہیں،آپریشن سے لاکھوں لوگ بے گھرہوجائیں گے،فوجی آپریشن کے باعث پاکستان کا ایک حصہ بنگلادیش بن چکا ہے۔مذاکرات سے متعلق وزیراعظم خود آگے بڑھیں اور حکومتی اور طالبان کمیٹی کا اجلاس بلائیں۔منور حسن نے کہا کہ حالات سازگار ہوئے توحکومت اورطالبان میں براہ راست مذاکرات ہوسکتے ہیں، محب وطن لوگوں کو مذاکرات کیلئے حالات سازگار بنانے میں کردار ادا کرنا چاہیے۔

بشکریہ روزنامہ جنگ 23 فروری "نیٹ سائٹ" ( کاپی پیسٹ)۔
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 
جو لوگ پاکستان کے آئین کو اسلامی کہہ رہے ہیں وہ بھی ٹھیک ٹھاک اپنے دلائل دے رہے  ہیں اور جو پاکستان کے آئین کو غیر اسلامی ثابت  کر رہے ہیں وہ بھی خوب وزنی دلائل دے رہے ہیں ،جب اس قسم کی بحث چل رہی ہو، وزنی دلائل دئیے جا رہے ہوں۔۔ تو مجھ جیسے کو جو کہ اس موضوع پر کم معلوماتی ذخیرہ رکھتا ہو نہیں لکھنا چاہئیے۔۔۔کیا خیال ہے ؟؟ اب اجازت دیں۔۔۔ پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔
انصار عباسی  کے دلائل کا لنک: http://jang.com.pk/jang/feb2014-daily/20-02-2014/col1.html
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }